stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 222499
  • 23 دی 1399 - 1:41
1

طرح پایش سلامت با ۴ تیم در سطح باقرشهر اجرا شد

طرح پایش سلامت با ۴ تیم در سطح باقرشهر اجرا شد

ری- جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر گفت: طرح پایش سلامت با ۴ تیم رصد، مراقبتی، نظارتی و حمایتی در سطح باقرشهر اجرا شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، سرگرد حسن حیدری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اجرای طرح پایش سلامت در سطح باقرشهر اظهار داشت: در راستای کنترل و مدیریت بیماری کرونا و پس از ابلاغ طرح پایش سلامت که به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اقدام به برگزاری جلسات توجیهی در سطح حوزه‌های بسیج و مراکز بهداشت کرد.

وی افزود: در این طرح تمامی نیروهای همیشه در صحنه بسیجی خواهر و برادر، در قالب ۴ تیم رصد، مراقبتی، نظارتی و حمایتی سازماندهی و برای خدمت به همشهریان باقر شهری در این طرح همدلی بکارگیری شدند.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) تصریح کرد: در تیم رصد بسیجیان جهادی که نشان دادند همیشه در صف اول هستند با اتفاق کارمندان پرتلاش مراکز بهداشت به درب منازل مراجعه و نسبت به شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدام و غربالگری صورت می‌گیرد و بعد از شناسایی افراد مبتلا به کرونا نوبت به تیم حمایتی است که از افراد نیازمند درگیر به این ویروس منحوس حمایت مادی نماید.

حیدری در ادامه گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه، غذای گرم، آب میوه و دیگر کمک‌های اهدایی در بین نیازمندان توسط تیم‌های حمایتی با مساعدت خیرین انجام شده است و تیم‌های نظارتی هم از واحدهای صنفی توسط بسیجیان آموزش دیده و کارمندان خانه‌های بهداشت نظارت و تذکرات لازم داده می‌شود و این مأموریت تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر بیان داشت: در پایان از بسیجیان همیشه در صحنه، کارمندان شبکه بهداشت و درمان، فرماندار و بخشداران و شهرداران که ما را در اجرای این طرح یاری نمودند تقدیر وتشکر می‌کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.