stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 221453
  • 21 دی 1399 - 14:50
3

جایزه بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم جشنواره ایلینگ انگلستان به فیلم سکوت آوا رسید

جایزه بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم جشنواره ایلینگ انگلستان به فیلم سکوت آوا رسید
لرستان- فیلم کوتاه " سکوت آوا " به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا نعمت پور، فیلمساز موفق لرستانی، جایزه بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم جشنواره ایلینگ انگلستان 2020 را از آن خود کرد.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، این فیلم جایزه بخش داستانی درام و همچنین بهترین فیلم اولین جشنواره ایلینگ انگلستان را کسب کرد.

سکوت آوا داستان زندگی جوانی را روایت می کند که به دلیل بیماری پدرش کارگاه تعمیر خودرو را اداره می کند. او منتظر است که برادرش از خدمت سربازی به خانه برگردد تا بتواند ازدواج کند.

کوکی گیدروایک، کارگردان سینما و تلویزیون در یادداشت های داوری خود می گوید: سکوت آوا فیلم بسیار خوبی است.”به زیبایی ساخته و فیلمبرداری شده و عمل کرده است، یک داستان جذاب با پایان بسیار شگفت آور، مالیخولیایی و صادقانه، یک احساس عالی از مکان و زمان.

کوکی گیدروایک همچنین عنوان کرد: فیلمسازان مستقل این کشور ( ایران ) به دلیل کیفیت تولیداتشان شهرت جهانی پیدا کرده اند.

وی افزود: فیلم های آنها زندگی مردم عادی را منعکس می کند و معمولاً در مکان های واقعی فیلمبرداری می شود و اغلب با بازیگران غیر حرفه ای ساخته میشود. آثار آنها از طریق جشنواره های بین المللی فیلم ، برنده و تحسین منتقدان را بر می انگیزند و جوایز بسیاری ، به مخاطبان جهانی اهدا می کنند. ما از اعلام برنده اولین جشنواره فیلم ایلینگ هیجان زده هستیم!

داور این جشنواره سکوت آوا را بهترین درام نامید و افزود: داوران سایر رده ها نیز به همان اندازه تحت تأثیر قرار گرفتند و با اختلاف زیاد آن را به عنوان برنده کلی جشنواره انتخاب کردند.
فیلم کوتاه سکوت آوا از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم آباد می باشد.

عوامل فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته/ صدابردار: امیرعباس امیری/ صداگذار: سید رضا گدازگر/ تدوین: سیدغلامرضا نعمت پور/ مدیر تولید: عباس مرادی/ برنامه ریزو مشاور کارگردان: شمس الدین آروند/ مترجم و مدیر امور بین الملل: لاله روزگرد/ منشی صحنه: سمیه براتی/ اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی/ ساخت موسیقی و انتخاب: رامین صادقی/ گریمور: غزال داودی/ دستیاران کارگردان: فردوس خسروی، احمد دالوند/ دستیاران فیلمبردار: محسن آزادی آبی بگلو، محسن سلاحورزی و علیرضا زینیوند/ دستیار صدابردار: علی سپهوند/ بازیگران: مهشید دالوند، امیرمسعود مسعودی، مرتضی فلاحی، ایلیا و اهورا درگاهی، حمیدرضا حافظی، سید طاها نجفی نژاد، حسن احمدوند، سبحان محمدپور با حضور افتخاری فائزه خوانساری و پیمان کرمزاده

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : خبر فارسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.