stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 21995
  • 10 دی 1394 - 10:43
7

رسایی: بحث شورای رهبری برای تضعیف جایگاه ولی فقیه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بحث شورای رهبری برای تضعیف جایگاه ولی فقیه در بین مردم است.

قلم | qalamna.ir :

حمید رسایی در مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد امام علی(ع) مشهد، اظهار کرد: ۹ دی یادآور یکی از مهمترین روز‌های انقلاب اسلامی است، این روز در ۶ سال قبل به برکت حضور مردم در تقویم تاریخی کشور ما روزی متفاوت قلمداد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب این روز را که قدرت الهی در آن دیده شد یوم الله نامیدند، و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی نماد محافظت مردم از انقلاب، دین و نظام‌شان شد و مردم با همبستگی از حرکتی فتنه‌جویانه جلوگیری کردند. ۹ دی به دلیل اهانت عده‌ای در یکی از شهر‌های ایران به عاشورا و امام حسین(ع) بوجود آمد اما دلیل عصبانیت مردم و وسعت ۹ دی حمایت عده‌ای از این آشوبگران بود.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ از یک سال قبلش زمزمه‌هایش آغاز شد زمانی که در شهریورماه ۸۷ موضوع دولت وحدت ملی از سوی عده‌ای مطرح شد و همایش‌هایی با این موضوع برگزار شد که در همان زمان حرف از رای مردم و حرکت‌های فتنه جویانه‌ای در جامعه آغاز شد. در خصوص فتنه ۸۸ صحبت‌های زیادی شده است، باید حواس ما به خطر نفوذ باشد، در زمان فتنه ۸۸ عده‌ای فهمیدند که تقلب اسم رمز است و عده‌ای بی‌ارزش به عاشورا اهانت کردند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند.

این نماینده مجلس افزود: رهبر انقلاب تلاش داشتند با مدارا فضا آرام شود و افراد به مسیر انقلاب برگردند، اما متاسفانه همواره جریانی در کشور ما هست که مخالف خط امام است، در حالی که گاهی اوقات خود را در این مسیر نمایشی قرار می‌دهد اما در باطن با خط امام تضاد دارد، این جریان در کنار امام حضور داشته حکم از امام گرفته اما خط مخالفی دارد. امام (ره) در وصیت نامه خود تاکید کردندکه من در طول عمرم از برخی اشخاص تعریف کردم اما این افراد یا تغییر کردند و یا فریبکار بودند، با وضع حال فعلی افراد را بسنجید و با شرایط فعلی مقایسه کنید.

وی گفت: عده‌ای انقلابی بودند و هنوز هم در همان مسیر هستند و قطعا این افراد امتیازی بالاتر از افرادی دارند که گذشته خوبی نداشتند اما به مسیر انقلاب آمده‌اند و یا آن‌هایی که یار انقلاب بودند اما امروز مسیر دیگری دارند.

وی با اشاره به این‌که «انسان با عمل مومن می‌شود نه در سخن» اظهار کرد: در تاریخ هم می‌بینیم عده‌ای یار ائمه بودند اما زمانی رو در روی آن‌ها قرار گرفتند و عده‌ای هم مانند حر در لحظه آخر به امام حسین(ع) پیوستند، باید بدانیم که ملاک حال فعلی انسان‌هاست، انسان‌ها عوض می‌شوند همان‌طور که افراد انقلابی تغییر کردند.

رسایی گفت: ۹ دی فتنه را تا حدی بر طرف کرد، اما فتنه‌های دیگری در راه است، خدا بندگانش را فقط با زن و بچه امتحان نمی‌کند فتنه ۸۸ امتحانی بزرگ برای ملت ایران بود که عده‌ای به رهبری رهبر انقلاب اسلامی از آن سربلند بیرون آمدند اما عده‌ای مسیر را گم کردند. نفوذ همواره وجود داشته اما رهبر انقلاب اسلامی در شرایط فعلی نسبت به آن هشدار داده‌اند؛ لذا باید به آن توجه داشته باشیم اما عده‌ای می‌گویند نفوذ ابزاری شده برای مقابله با یک جریان سیاسی در حالی که نفوذ یعنی همان فتنه یعنی اسلام آمریکایی و اصلاحات آمریکایی که در تاریخ کشور ما وجود داشته است.

وی تاکید کرد: عده‌ای با حضور در کنار امام (ره) و حرکت در مسیر انقلاب معروف شدند و مردم به آن‌ها نگاه می‌کردند، سخنان این افراد بسیار تاثیر گذارتر بر مردم است و می‌تواند بسیار تخریب کننده‌تر هم باشد تا فردی که در جایگاه خودش نظر می‌دهد. سازمان‌های جاسوسی روی شخصیت‌های تاثیرگذار بر روی مردم کار می‌کنند، رهبران، شخصیت‌ها و افراد برجسته یک جامعه اگر بی‌تقوا و بی‌عدالت، دنیاطلب، ترسو و سو مدیریت داشته باشند نفوذپذیر می‌شوند، همچنین فهمیدن دین و اجتهاد از انسان در برابر نفوذ محافظت می‌کند.

وی با بیان این‌که «بسیاری از افراد انقلاب به دلیل دنیاطلبی و دنیادوستی به زمین خورده‌اند» اظهار کرد: تمام سران فتنه ۸۸ و کسانی که با آن همراه بودند همه دارای سوابق انقلابی بودند و به دلیل نداشتن چند ملاک انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند اما عاملی به نام ولایت فقیه از انقلاب محافظت کرد. در نظام ولایت فقیه ولی فقیه حاکم بر احکام خودش نیست اما در نظام تک فردی و یا برخی از دموکراسی‌ها فردی که در راس است می‌تواند استثنا‌هایی حکم کند و خود را از برخی شرایط جدا بداند، اما ولی فقیه تمامی شرایط را دارد و خودش موظف به اجرای احکام است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگر در انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ما نفوذ در وزیری بوجود آمده و یا به رئیس‌جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده در آخر رگه‌های نفوذ به ولی فقیه ختم شده به همین دلیل در هیچ دوره‌ای نفوذ به انقلاب وارد نشده است. فتنه آینده یعنی فتنه اکبر، ولایت فقیه را به عنوان بزگترین سد در برابر خودش خواهد دید، انتخابات مجلس اهمیت بسیاری دارد اما مجلس خبرگان ۱۰ برابر اهمیت بیشتری دارد، مردم باید ۱۰ برابر مجلس شورای اسلامی به انتخاب کاندیدای اصلح، استکبارستیز و انقلابی خود در مجلس خبرگان رهبری توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که «مهمترین عاملی که برابر نفود می‌ایستد رهبری است»، افزود: اگر فتنه ۸۸ به پایان رسید، مواضع انقلاب دچار مشکلی نشد و مردم همراه انقلاب بودند دلیل آن ولی فقیه بود. فتنه آینده آمده تا اعتقاد مردم را به ولی فقیه از بین ببرد، به همین دلیل مسائلی مانند شورای رهبری مطرح می‌شود و به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ها گسترش می‌یابد، اگر شورای رهبری خوب بود در تاریخ شورای پیغمبری هم داشتیم.

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.