stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 21767
  • 07 دی 1394 - 14:25
1

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اشاره کرد و گفت: به منظور تسهیل در تردد هموطنان در سفرهای برون‌شهری پلیس راهور ناجا ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی خاصی را به مرحله اجرا گذاشته است.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد هموطنان در سفرهای برون‌شهری تمهیدات ویژه‌ای را در جاده‌های کشور در بازه زمانی هفتم تا ۱۲ دی ماه به مرحله اجرا گذاشته است.

فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا این محدودیت‌های ترافیکی را به شرح ذیل اعلام کرد:

    تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۷ دی ماه تا ساعت ۲۷ جمعه ۱۱ دی ماه از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.
    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ جمعه ۱۱ دی لغایت ۲ بامداد شنبه ۱۲ دی از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ جمعه ۱۱ دی الی ۲ بامداد شنبه ۱۲ دی از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    تردد کلیه تریلرها در محور هراز ممنوع است.
    تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ دی از محور هراز ممنوع است.
    تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ جمعه ۱۱ دی لغایت ۲ بامداد شنبه ۱۲ دی از رودهن به آمل ممنوع بوده و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ جمعه ۱۱ دی لغایت ۲ بامداد شنبه ۱۲ دی از آب‌اسک به سمت رودهن یک طرفه است.
    تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه ۸ و ۱۱ دی ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
    تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ سه‌شنبه و جمعه ۸ و ۱۱ دی ماه از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.