stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 207115
  • 25 آذر 1399 - 23:31
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعه بخش صنعت و گردشگری

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعه بخش صنعت و گردشگری
قلم/ کردستان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: واگذاری اراضی ملی به متقاضیان با هدف رونق و توسعه بخش صنعت و گردشگری است.
قلم | qalamna.ir :
قلم، خالد جعفری در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های غیر کشاورزی (ماده ۲۱) اظهار کرد: واگذاری اراضی ملی به متقاضیان با هدف رونق و توسعه بخش صنعت و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران در استانی مانند کردستان باید همواره مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: از آغاز سال ‌جاری تاکنون این کمیسیون ۶ جلسه تشکیل داده است تا با فاصله زمانی کمتر بتواند بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران را برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اذعان کرد: در کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح‌های غیر کشاورزی از تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تخصیص زمین به طرح‌ها در بخش‌های مختلف و با رعایت ضوابط و چارچوب‌های قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر این اساس اقدامات لازم در راستای رونق هرچه بیشتر بخش صنعت و گردشگری در استان انجام خواهد گرفت.

جعفری افزود: با واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌ها عملاً هزینه تولید پایین می‌آید که این امر کمک مهمی به سرمایه‌گذاران است.

گفتنی است؛ در ششمین جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح‌های غیر کشاورزی ۶ طرح صنعتی و سه طرح گردشگری و صنایع دستی در قالب درخواست ۳۰ هزار متر زمین مطرح و با بخشی از آن درخواست‌ها موافقت شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.