stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 201363
  • 15 آذر 1399 - 11:04
4
توسط پلیس صورت گرفت:

واحد صنفی در کرمانشاه که از مانکن زنده استفاده کرده بود پلمب شد

واحد صنفی در کرمانشاه که از مانکن زنده استفاده کرده بود پلمب شد
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب یک واحد صنفی خبر داد که روز گذشته اقدام به انتشار تصویر و فیلم هایی مبنی بر استفاده از بانوان بعنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام کرده بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و فیلم یک مغازه در صفحات فضای مجازی که صاحب آن برای جلب توجه مردم و مشتریان از مانکن زنده استفاده کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم و تصاویر این اقدام، مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف در یکی از محلات کرمانشاه شدند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: از آنجایی که اقدام صاحب مغازه با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، مأموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمب این واحد صنفی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب این واحد صنفی اخیرا در یکی از محوطه های تاریخی- مذهبی و گردشگری کرمانشاه نیز اقدام با استفاده از یک مدلینگ خانم بی حجاب برای فروشگاه خود اقدام به تبلیغ کرده بود.

وی تاکید کرد: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن های زنده خانم و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می شود.

سرهنگ حیدری در پایان و با اشاره به اهمیت زیادی که دین مبین اسلام برای بانوان قائل است، گفت: پرونده واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.