stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 200667
  • 13 آذر 1399 - 8:00
0
رییس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

جریمه بیش از ۱۱ هزار خودرو متخلف به دلیل تردد ساعت ۲۱ تا چهار صبح

جریمه بیش از ۱۱ هزار خودرو متخلف به دلیل تردد ساعت ۲۱ تا چهار صبح
قلم/اصفهان_ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ابتدای آذر تا امروز حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ خودرو به دلیل تردد در ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهور اعمال قانون و جریمه شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: اکنون ۲ هفته از آغاز محدودیت های جدید به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ گذشت و مردم این استان همکاری بسیار خوبی در اجرای مصوبه ها داشتند.

وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در ساعت های ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ۹۰ تا ۹۵ درصد کاهش یافت، اظهارداشت: در این مدت ورود خودروها با پلاک های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بود که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ خودرو در این زمینه اعمال قانون و جریمه شدند.

محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای آذر تا امروز حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ خودرو به دلیل تردد در ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهور اعمال قانون و جریمه شدند، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از این خودروها برای تردد مجاز باشند که پس از پایان محدودیت ها و اعلام شماره پلاک آنها به پلیس راهور، رفع جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان یکی از پدیده های این ۲ هفته را دستکاری در پلاک خودرو خواند و گفت: پلیس راهور با افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کردند، برخورد می کند و تاکنون ۷۳۹ خودرو در این زمینه اعمال قانون شده که از میان آنها ۱۱۶ خودرو توقیف و روانه توقفگاه شد.

محمدی به یکی از موارد دستکاری در پلاک خودرو در اصفهان اشاره و اضافه کرد: در این مورد راننده یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دستکاری در پلاک خودرو به گمان اینکه شناسایی نمی شود مرتکب چندین مورد تخلف در شهر مانند سرعت غیرمجاز شد اما نیروهای پلیس راهور از طریق دوربین ها آن را رصد و شناسایی کردند.

وی جریمه ثبت شده برای این خودرو را حدود ۵۸ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: عده ای با مخدوش کردن پلاک خودروی خود باعث می شوند که تخلفات آن برای راننده دیگری ثبت شود که این کار غیر انسانی و غیر شرعی است.

محمدی با اشاره به بارش های پایان هفته جاری، تاکید کرد: ممکن است این شرایط به لغزندگی جاده ها و خیابان ها منجر شود و رانندگان باید در این زمینه احتیاط کنند و فریب خلوت بودن جاده ها را نخورند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت ویروس کرونا از اول آذر امسال به مدت ۲ هفته اجرا و محدودیت‌های خاصی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی اعمال شد.

از اول آذر ورود خودروی شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرها و ورود خودروی شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز، ممنوع بوده و رقم اعمال جریمه برای سرپیچی از آن مبلغ یک میلیون تومان است.

همچنین در شهرهای قرمز، تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع و جریمه آن ۲۰۰ هزار تومان است.

ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای نارنجی به دیگر شهرها و ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی نیز ممنوع و جریمه آن ۵۰۰ هزار تومان است.

در زمان حاضر حدود یکهزار و ۵۰۰ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان اصفهان بستری هستند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۹۷۵ هزار نفر در کشور بطور قطعی به کرونا مبتلا شدند و بیش از ۴۸ هزار نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.