stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 200466
  • 12 آذر 1399 - 18:33
1
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد،

ارائه خدمات غیرحضوری با راه اندازی سامانه “برق من”

ارائه خدمات غیرحضوری با راه اندازی سامانه “برق من”
قلم_مرکزی_ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سامانه "برق من" با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در استان مرکزی راه اندازی شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سامانه “برق من” با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در استان مرکزی راه اندازی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از راه‌اندازی اپلیکیشن غیرحضوری برق من با ارائه‌ی خدمات غیرحضوری از اول آذر در استان خبر داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد شهروندان کلیه خدمات شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.
اله داد افزود: مشترکان می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن‌های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی گفت: کلیه خدمات اولیه و پس از فروش، درخواست انشعاب های خانگی، شهری، روستایی و انشعاب های تجاری و سایر انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغییرنام، جابجایی و پرداخت از طریق سامانه های مختلفاز جمله ۱۵۲۱ ، ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
وی با بیان اینکه کلیه ارائه خدمات مربوط یه مشترکین از طریق این سامانه امکان پذیر است از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.