stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 200227
  • 12 آذر 1399 - 10:45
1
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان:

مسافران پرواز تهران_کرمان بامداد امروز با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند

مسافران پرواز تهران_کرمان بامداد امروز با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند
قلم/اصفهان_ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: مسافران پرواز تهران_ کرمان ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه پس از سه ساعت و ۳۰ دقیقه، بامداد امروز با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند.
قلم | qalamna.ir :

محمدحسین عمادی افزود: این پرواز ساعت یک بامداد فرودگاه تهران را به مقصد فرودگاه کرمان ترک کرده بود که به دلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی خاطرنشان کرد: این هواپیما هنگام فرود با مشکل خاصی مواجه نشد و همه مسافران در صحت و سلامت کامل پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: مسافران این پرواز ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه پس از سه ساعت و ۳۰ دقیقه، بامداد امروز با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند.

وی اضافه کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان یک فرودگاه احتیاطی به شمار می‌رود و چنانچه به دلیل مشکلات فنی، خلبان صلاح ببیند می‌تواند با کسب اجازه در این فرودگاه فرود آید.

عمادی بیان کرد: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کمکی اول یا دوم بیش از ۹۰ درصد پروازهای داخلی کشور و کمکی اول همه پروازهای استان تهران است و بعنوان فرودگاه کمکی همه پروازهای داخلی و خارجی استان تهران محسوب می شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در حالت عادی به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دُبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه ، تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.
همچنین علاوه بر شرکت های هواپیمایی فعال داخلی، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.