stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 200026
  • 12 آذر 1399 - 8:04
2

یونایتد به دنبال جشن صعود در اولدترافورد

یونایتد به دنبال جشن صعود در اولدترافورد

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن حساس ترین دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

قلم | qalamna.ir :

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب چند دیدار برگزار می‌شود. 

گروه  E
سویا- چلسی 
رن- کراسنودار 

تکلیف این گروه مشخص شده است و دو تیم سویا و چلسی توانستند صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند. دیدار این هفته دو تیم جنبه سرگروهی دارد و قطعا هر دو تیم به دنبال اول شدن در گروه خواهند بود. هم فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی و هم یولن لوپتگی سرمربی سویا تمام داشته‌های خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت. 

گروه F
کلوب بروخه – زنیت سن‌پترزبورگ 
بوروسیادورتموند – لاتزیو 

سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران بالاخره آمادگی بازی خود را پیدا کرده است و می تواند برابر بروخه در بلژیک بازی و گلزنی کند. تیم او اصلا شرایط خوبی ندارد و این هفته حتی از پس آرسنال تولا نیز برنیامد و بازی بدون گل به پایان رسید. 

در دیگر دیدار این گروه دو تیم بوروسیادورتموند و لاتزیو به مصاف هم خواهند رفت. زنبورها بعد از شکست غافلگیر کننده برابر کلن در بوندسلیگا به دنبال جبران مافات هستند ولی لاتزیو این روزها غیرقابل پیش بینی ظاهر شده است و هر احتمالی برای این دیدار است.
 
گروه G
فرانتس واروش- بارسلونا 
یوونتوس – دیناموکیف 

این گروه نیز همه چیز کاملا مشخص شده است و تنها یک تیم از بین دیناموکیف و فرانتس واروش راهی لیگ اروپا خواهد شد. جدال صدرنشینی نیز بین دو مدعی قهرمانی است. یوونتوس بعد از تساوی ناامید کننده برابر بنونتو امیدوار به بازگشت به روند پیروزی است. بارسلونا نیز توانست اوساسونا را در لالیگا شکست دهد و خودش را به بالای جدول رده بندی نزدیک کند. تیم رونالد کومان هر چقدر در لالیگا پر نوسان ظاهر شده است، در لیگ قهرمانان اروپا هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. 

گروه H

منچستریونایتد – پاری سن ژرمن 
باشاک شهیر – لایپزیگ 

در این گروه هنوز چیزی برای صعود دو تیم قطعی نیست  ولی دو تیم منچستریونایتد و پاری سن ژرمن شانس زیادی برای صعود دارند. یونایتد  بعد از برد دراماتیک برابر ساوتهمپتون در حالی که با ۲ گل عقب بود روحیه گرفته است و شاگردان اوله گنار سولسشایر سرمربی نروژی به چیزی جز تکرار برد رفت فکر نمی کنند.  هر دو تیم به خوبی می‌دانند که تیم برنده بازی دیگر این گروه می تواند فشار را برای صعود زیاد کند و به همین خاطر جدال دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد حساسیت بالایی دارد. پاری سن ژرمن دو فصل پیش در اولدترافورد توانست ۲ بر صفر منچستریونایتد را شکست دهد ولی در بازی برگشت ۳ بر یک باخت و حذف شد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.