stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 199539
  • 11 آذر 1399 - 10:53
0

ثبت ۲۱۵۹ جریمه برای متخلفان محدودیت تردد در گلستان

ثبت ۲۱۵۹ جریمه برای متخلفان محدودیت تردد در گلستان
رئیس پلیس راهور گلستان از جریمه شدن 2 هزار و 159 راننده متخلف در طرح محدودیت تردد در این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

به گطارش وبگاه خبری قلم ازگرگان، عباس مهاجر بسطامی در خصوص آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد خودروها در استان گلستان و اعمال قانون افراد متخلف اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شد، ترددها در شهرهای استان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

* جریمه یک‌میلیونی برای ۲۲۳ خودروی غیربومی در استان گلستان/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۳۷۶ خودروی وارد شده به شهرهای نارنجی گلستان

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز در استان گلستان ۲۲۳ دستگاه غیربومی آن شهرستان که به شهرهای قرمز وارد شده و در آنها تردد داشتند جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شده و برای آنها جریمه صادر شده است.

* جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای ۱۵۶۰ خودروی تردد شده در ساعت ممنوع از ساعت ۲۱ تا چهار صبح

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: همچنین ۳۷۶ دستگاه خودروی وارد شده به شهرهای نارنجی استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده و یک هزار و ۵۶۰ دستگاه که از ساعت ۲۱ تا چهار صبح که ساعات ممنوعیت تردد است تردد داشتند جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

مهاجر بسطامی خاطرنشان کرد: تردد تمامی خودروهای امدادی، نظامی و انتظامی، خودروهای بار و مسافر در سطح استان در تمام ساعات شبانه‌روز آزاد است و دیگر خودروهای غیربومی شهرستان که در شهرهای قرمز و نارنجی تردد داشته باشند جریمه خواهد شد.

* ۱۰ هزار خودروی غیربومی استان به شهرهای خود بازگردانده شده‌اند

وی اضافه کرد: در صورتی که فردی ساکن یا کارمند یک شهرستان است اما خودروی وی به نام شهر دیگری است، در صورت همراه داشتن مدارک اثبات‌کننده ادعا، می‌تواند در شهر تردد داشته باشد و در صورت اعمال قانون توسط دوربین‌ها، پس از پایان طرح با مراجعه به پلیس راهور می‌تواند نسبت به حذف تخلف پیگیری لازم را انجام دهد.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در طول این مدت ۱۰ هزار خودروی غیربومی استان که قصد ورود به استان یا شهرهای مختلف استان را داشتند به شهرهای خود بازگردانده شدند.

مهاجر بسطامی در خصوص علت عدم مسدودسازی ورودی شهرهای استان، گفت: تصمیم در این زمینه به فرمانداری‌ها سپرده شده و ما تنها مجری تصمیمات هستیم.

مخدوش کردن پلاک تخلف نیست بلکه جرم است و در قانون برای مجازات آن حبس در نظر گرفته شده است

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که این روزها شاهد آن هستیم مخدوش کردن پلاک است که باید بر این نکته تاکید کنم مخدوش کردن پلاک تخلف نیست بلکه جرم است و در قانون برای مجازات آن حبس در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد تعویض پلاک در این مدت به صورت وکالتی داشتند نگران نباشند چون براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به اندازه مدت تعطیلی مراکز تعویض پلاک به وکلاتنامه آنها افزوده خواهد شد و می‌توانند با در دست داشتن همان وکالتنامه پس از پایان محدودیت‌ها به مراکز تعویض پلاک استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.