stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 198872
  • 10 آذر 1399 - 5:27
2
فرماندار خبر داد:

کاهش آمار روزانه کرونایی‌ها در دورود

کاهش آمار روزانه کرونایی‌ها در دورود
فرماندار دورود از کاهش آمار مبتلایان و متوفیان روزانه در این شهرستان خبر داد. مجتبی بیرانوند، اظهار کرد: روند کاری ادارات این شهرستان در هفته پیش رو به روال هفته گذشته است.
قلم | qalamna.ir :

وی با بیان اینکه دورود هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: پس از آنکه جزو ۴۳ شهرستان وضعیت بحرانی بودیم، اقدامات خوبی انجام شد و الان شرایط‌مان به نسبت گذشته بهتر شده است.

بیرانوند با اشاره به کاهش آمار روزانه مبتلایان و متوفیان در این شهرستان، تصریح کرد: تلاش برای ممانعت از برگزاری مراسم ترحیم و عروسی نقش زیادی در این موضوع دارد.

فرماندار دورود تاکید کرد: با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی، سخت‌گیری‌های زیادی برای برگزاری مجالس عروسی و ترحیم با حضور گسترده مردم انجام می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های بازرسی بر صنوف مختلف و ادارات در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند، افزود: شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید انجام شود و در صورت کم‌کاری با متخلفان برخورد می‌شود.

بیرانوند بیان کرد: زمان پایان بیماری کرونا مشخص نیست و نباید در حال حاضر به واکسن یا داروی آن دلخوش کنیم و سلامت باید اولویت همگان باشد که در این راستا می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش مبتلایان تلاش کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.