stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 198806
  • 09 آذر 1399 - 20:29
1
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان خبر داد:

فعالیت دفاتر ازدواج همدان زوج و فرد شد

فعالیت دفاتر ازدواج همدان زوج و فرد شد
قلم/ همدان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: به دنبال شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌هایی برای پیشگیری از اپیدمی این ویروس، فعالیت دفاتر رسمی ازدواج این استان به‌صورت زوج و فرد شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، اصغر پیرهادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاتر رسمی ثبت ازدواج براساس شماره دفتر یعنی شماره‌های زوج در روزهای زوج و شماره‌های فرد در روزهای فرد فعال هستند.

وی اضافه کرد: در دفاتر ازدواج محلی برای نشستن زوجین و حضور اعضای خانواده و فامیل جهت برپایی جشن جزئی حین عقد پیش‌بینی شده که مقر شد برای پیشگیری از تجمع، اجازه برگزاری مراسمی در داخل دفاتر داده نشود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان بیان کرد: همچنین مقرر شده که متولیان دفاتر ثبت ازدواج تنها اجازه ورود عروس و داماد به همراه والدین و چند شهود برای خواندن خطبه عقد را بدهند.

پیرهادی تأکید کرد: حضور دیگر اعضای خانواده و فامیل و برگزاری هرگونه مراسمی در داخل دفاتر رسمی ثبت ازدواج ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم و تجمع‌ها و رعایت نکردن فاصله‌گذاری فیزیکی بوده، بر این اساس از تجمع در دفتر ثبت ازدواج جلوگیری شده است.

این مسئول اظهار کرد: تاکنون دراین‌باره گزارش تخلفی ثبت نشده و تنها یک مورد تجمع در نوروز ۹۹ اتفاق افتاد که برخورد لازم صورت گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.