stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 198652
  • 09 آذر 1399 - 17:10
1
رئیس پلیس راهور:

تمدید اعتبار وکالتنامه ها در ایام تعطیلات کرونا

تمدید اعتبار وکالتنامه ها در ایام تعطیلات کرونا
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، از تمدید اعتبار وکالت نامه های هایی که در ایام تعطیلات کرونا اعتبار آنها منقضی شده خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: باتوجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری مراکز شماره گذاری در شهرهای قرمز تعطیل شد که در همین راستا وکالت نامه هایی که انقضای اعتبار آنها در ایام تعطیلات کرونا آذر ماه است، به شمار روزهای تعطیل رسمی از طرف دولت تمدید اعتبار می شوند.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری، تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد، که این امر منجر به ازدحام مراجعین به مراکز شماره گذاری بعد از اتمام محدودیت ها خواهد گردید، لذا برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد شده و در نهایت مقرر گردید اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا، تمدید گردد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: صرفا وکالتنامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ ۱/۹/۹۹ تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره گذاری خواهند بود.

سرهنگ شیری در پایان در خصوص نوبت دهی اینترنتی گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مرکز استان، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می دهند و می بایست مردم قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.