stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 198383
  • 09 آذر 1399 - 11:19
1

نسبت به جذب اسناد اقدام نکنید، اعتبارتان را جابجا خواهیم کرد

نسبت به جذب اسناد اقدام نکنید، اعتبارتان را جابجا خواهیم کرد

ایسنا/کرمان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در خصوص جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: حرفمان در این مسئله جدی است و در صورتی که دستگاهی نسبت به جذب اسناد اقدام نکند، حتما اعتبار آنها را جابجا می‌کنیم، نمی‌توانیم معطل تصمیم دستگاه‌ها باشیم. 

قلم | qalamna.ir :

دکتر “علی زینی‌وند” در نشست با مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان کرمان (گمرک، بیمه ایران، بورس، اقتصاد و دارایی، مالیاتی، شورای هماهنگی بانک‌ها، سازمان اموال تملیکی) عنوان کرد: میزان توسعه و پیشرفت یک کشور و نبض اقتصاد آن در نوع کارکرد دستگاه‌های زیر مجموعه اقتصاد و دارایی نشان داده می‌شود. 

وی با اضافه کردن این نکته که اقتصاد و آینده کشور را می‌شود از دل این مجموعه کاری متوجه شد، گفت: از تکیه‌گاه‌های اصلی ما در امور استان بر مجموعه دستگاه‌های اقتصاد و دارایی خواهد بود.  

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه خیلی از کارها با تصمیمات مدیران استانی حل می‌شود و با همین فضای اداری و قوانین و مقررات و شرایط کشور می‌شود خوب کار کرد افزود: حجم قوانین و مقررات فرصت و تهدید است،  در هر گوشه‌ای می‌توان راهکاری پیدا کرد.

زینی وند پیگیری بر اجرای کامل پنجره واحد الکترونیکی در کنار پنجره واحد فیزیکی و خدمات سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: اساس کار ما بر نتیجه‌محور بودن جلسات و مصوبات است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان همچنین در خصوص جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: حرفمان در این مسئله جدی است و در صورتی که دستگاهی نسبت به جذب اسناد اقدام نکند، حتما اعتبار آنها را جابجا می‌کنیم، نمی‌توانیم معطل تصمیم دستگاه‌ها باشیم. 

استاندار کرمان از برگزاری نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور دریافت سهم استان از مازاد درآمد مالیاتی با توجه به اهمیت موضوع خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.