stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197910
  • 08 آذر 1399 - 13:34
0
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد:

ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن

ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن
قلم/ همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: امتیاز افرادی که نسبت به خرید و فروش سهم طرح اقدام ملی مسکن اقدام نمایند باطل می شود.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی تولید مسکن هدف گذاری احداث ۵۴۰۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان برای گروه‌های هدف این طرح بود که به ۱۸ هزار نفر افزایش یافته و از این تعداد ۱۴ هزار نفر واجد شرایط هستند، گفت: در این طرح، شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد:بر اساس مصوبه و ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر  تحت هر یک از عناوین حقوقی،غیرمعتبر و ممنوع است،و بر این اساس پیگرد قانونی دارد.
وی تاکید کرد: ثبت نام در سامانه ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی بوده و هرگونه سوء استفاده افراد سودجو از این موضوع هم باعث لغو و سلب امتیاز واگذار کننده بوده و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: اراضی که به طرح اقدام ملی تولید مسکن تخصیص یافته دو دسته است و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمیعت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: شهرهای همدان و ملایر بالای ۱۰۰ هزارنفر بوده که امور مربوط به ساخت مسکن اقدام ملی در این دو شهر به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره واگذار شده و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان به عنوان کارگزار مشغول به کار است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.