stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 197894
  • 08 آذر 1399 - 13:04
0

هزارمین بازی چلسی آبراموویچ مقابل دشمن آشنا

هزارمین بازی چلسی آبراموویچ مقابل دشمن آشنا

چلسی در هزارمین بازی تحت مالکیت رومن آبراموویچ برابر تاتنهام قرار می‌گیرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از ساکرنت، رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی در سال ۲۰۰۳ این باشگاه لندنی را خرید و آن را به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا تبدیل کرد که چند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. 

اکنون این تیم باید فردا یک‌شنبه در هزارمین بازی بعد از انقلاب رومن آبراموویچ برابر تاتنهامی قرار گیرد که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی را روی نیمکت خود دارد. مربی که اولین سنگ بناهای موفقیت چلسی را بنا نهاد و افتخارات زیادی با این تیم کسب کرد. 

فرانک لمپارد در اوایل حضور رومن آبراموویچ به عنوان بازیکن در چلسی بود و بعدها کاپیتان تیم نیز شد و افتخارات مهمی به دست آورد و اکنون هدایت تیم لندنی را بر عهده دارد. او قول داده است تا بتواند چلسی را در هزارمین بازی رومن آبراموویچ برابر تاتنهام برنده کند. 

جدال تاتنهام و چلسی تقابل دو تیم آماده این روزهای فوتبال اروپا است. هر دو تیم توانستند بازی‌های خودشان را در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برنده شوند و حالا برای دومین بار در فصل جاری برابر هم قرار می‌گیرند. بار اول تاتنهام در ضربات پنالتی توانست چلسی را در جام اتحادیه شکست دهد و حذف کند. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.