stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 197642
  • 07 آذر 1399 - 19:43
1

۶۰ درصد شرکت های حقوقی هرمزگان ممنوع المعامله هستند

۶۰ درصد شرکت های حقوقی هرمزگان ممنوع المعامله هستند
هرمزگان/قلم-عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: 60 درصد شرکت های حقوقی استان هرمزگان به دلیل داشتن پرونده در اجرائیات سازمان امور مالیاتی ممنوع المعامله هستند.
قلم | qalamna.ir :

مهران نجاتی در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصادودارایی که با حضوراستاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، دکتر مسیحی و دکتر برزگر معاون و مدیر کل اقتصادی همراه بود ، اظهار داشت: شرکت هایی که بعد از دو سال باید  تغییرات و یا تمدید شرکت را آگهی کنند با داشتن پرونده در اجرائیات عملا از انجام تمدید و یا تغییرات بازمانده اند.

وی افزود: با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و محدودیت هایی که کرونا به وجود آورده و از طرفی وجود پرونده در اجرائیات عملا فعالیت رسمی و قانونی شرکت ها مختل شده است.

وی بیان داشت: شرکت هایی که با این مشکل مواجه هستند به ویژه شرکت های پیمانکاری طرح های عمرانی عملا وجاهت قانونی نداشته و نمی توانند ضمانت نامه و یا دسته چک از بانک بگیرند و عملا شرکتی وجود نخواهد داشت که بتواند فعالیت کند.

نجاتی ادامه داد: هرمزگان درپرداخت مالیات همیشه پیشقدم بوده  و چنین استانی با این همه ظرفیت سزاوار وجود چنین مشکلاتی نیست و امید می رود با مساعدت مسوولان مشکلاتی از این دست برطرف شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.