stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 197432
  • 07 آذر 1399 - 11:38
1

افتتاح سایت اتاق فکر جوان

افتتاح سایت اتاق فکر جوان
فارس/قلم- سایت اتاق فکر جوان، در اداره کل ورزش و جوانان فارس افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در آیین بهره برداری از این سایت که برای اطلاع رسانی از دستاورد‌های سازمان‌های مردم نهاد جوان راه اندازی شده است، گفت: سمن‌ها باید در این اتاق فکر مشارکتی فعال داشته باشند تا بتوانند ایده‌های خود را بیان کنند.
حاجی زاده افزود: سرانه مطالعه کتاب در سطح جامعه پایین است و سازمان‌های مردم نهاد باید برای تالیف، ترجمه کتاب و کتابخوانی بیش از پیش برنامه ریزی و جوانان را به این سمت هدایت کنند.
وی با اشاره به اهمیت کتابخوانی در زمان شیوع کرونا گفت: شیوع بیماری کرونا فرصتی برای آشتی با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان این که برای مبارزه با این بیماری، جوانان در کنار مدافعین سلامت از هیچ کوششی دریغ نکردند افزود: در این مدت حدود بیست و چهار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مشاغل خانگی و روستایی قرار گرفت.
حاجی زاده تصریح کرد: با توجه به مشکلات جوانان دربحث مسکن، اشتغال و ازدواج، اداره کل ورزش و جوانان فارس با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ستاد ساماندهی امور جوانان و همراهی استاندار فارس، کار‌های خوبی از جمله در تولید محتوای فرهنگی، علمی، فناوری و عملیاتی کردن طرح‌های مختلف انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان  برگزاری مسابقات کتابخوانی، اهدای جوایز برای نقاشی کودکان، تدوین وطراحی آموزش‌های پیش از ازدواج، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج و افزایش مراکز مشاوره ازدواج وآموزش‌های لازم و تهیه جهیزیه از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.