stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 197133
  • 06 آذر 1399 - 13:00
1
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

برخورد با پیمانکاران جزء که قصد حرکتی غیر فنی داشته باشند

برخورد با پیمانکاران جزء که قصد حرکتی غیر فنی داشته باشند
قلم/اصفهان_ مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان با دقت و حساسیت و تحت نظارت میراث فرهنگی و گردشگری اقدام می‌کند و هیچ‌گونه کار غیراصولی و غیر فنی انجام نخواهد داد و درصورتی‌که پیمانکاران جزء قصد حرکتی غیراصولی و غیر فنی داشته باشند نیز به‌شدت از آن جلوگیری می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان دربارۀ عملیات اجرای سنگفرش در خیابان آمادگاه و جنب مدرسۀ صفوی چهارباغ گفت: این سازمان با دقت و حساسیت و تحت نظارت میراث فرهنگی و گردشگری اقدام می‌کند و هیچ‌گونه کار غیراصولی و غیر فنی انجام نخواهد داد و درصورتی‌که پیمانکاران جزء قصد حرکتی غیراصولی و غیر فنی داشته باشند نیز به‌شدت از آن جلوگیری می‌کند.

محمد فیض اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع محورهای گردشگری، خصوصاً محور گردشگری دولت‌خانه صفوی و اینکه در سال گذشته محور چهارباغ عباسی سنگفرش و پیاده راه شد، همچنین به دلیل اهمیت گذر آمادگاه که هتل‌های باسابقه در آن وجود دارد، تصمیم به کف‌سازی خیابان آمادگاه گرفتیم.

وی ادامه داد: در طرح این کف‌سازی، حدود ۷۰ متر و تا قبل از کوچه سوره به پیاده راه اختصاص می‌یابد و با افزایش سطح فضای سبز و کف سازی به کیفیت محیط برای عابران افزوده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه، به خیابان باغ گلدسته نیز با تغییر در کف فرش، لاین دوچرخه و فضای سبز اضافه خواهد شد و جلوخانی از سنگ آذرشهر برای ورودی هتل عباسی تعریف می‌شود و مسیر سواره‌رو هم با سنگفرش ۲۰*۲۰ کف سازی می‌شود.

فیض افزود: در این عملیات فقط آسفالت کف جمع‌آوری‌شده و سنگفرش جایگزین آن می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقۀ سازمان نوسازی و بهسازی که نسبت به احیا و مرمت حدود ۳۰۰ پروژه (تاریخی، محورهای گردشگری، موزه و…) اقدام کرده و در سال جاری نیز از ۹۴۰ میلیارد بودجه، حدود ۵۳۰ میلیارد ریال را جهت بافت‌های تاریخی اختصاص داده ازجمله موزه تاریخی سرای خیار، بدنه سازی و کف سازی بازار بزرگ و جلوخان مسجد جامع عتیق، محور چهارباغ عباسی، میدان امام حسین (ع) و کف سازی گذرهای میرعماد، عباس‌آباد، شیخ بهایی، سید علیخان، محور بیدآبادی، گذر هوانس، مجموعه تاریخی تخت فولاد، برج‌های کبوتر و… اختصاص داده است، متذکر می‌شوم که این سازمان با دقت و حساسیت و تحت نظارت میراث فرهنگی و گردشگری اقدام می‌کند و هیچ‌گونه کار غیراصولی و غیر فنی انجام نخواهد داد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان توضیح داد: درصورتی‌که پیمانکاران جزء نیز قصد حرکتی غیراصولی و غیر فنی داشته باشند به‌شدت از آن جلوگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.