stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 197053
  • 06 آذر 1399 - 11:07
0
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان

نخبگان و پژوهشگران استان با ارائه ایده و راهکار در طرح “هرمزگان بدون کرونا” مشارکت کنند

نخبگان و پژوهشگران استان با ارائه ایده و راهکار در طرح “هرمزگان بدون کرونا” مشارکت کنند
هرمزگان/ قلم-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: نخبگان استان پیشنهادات خود را برای طرح هرمزگان بدون کرونا ارائه دهند.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در جلسه کارگروه آموزش ، پژوهش ، فناوری و نوآوری استان هرمزگان با اشاره به نیازمندی‌های مورد نظر جهت کنترل ویروس کرونا گفت: درجهت کنترل این ویروس ما نیازمند یک عزم جدی و مشارکت همگانی به ویژه نخبگان استان در طرح هرمزگان بدون کرونا هستیم.

وی با تاکید بر  نقش مهم جامعه علمی و دانشگاهی در دعوت نخبگان  در طرح هرمزگان بدون کرونا ، عنوان کرد: در این طرح  نخبگان و هیئت های علمی دانشگاه ها ، جامعه شناسان ، روانشناسان و … می‌توانند با پیشنهادات و ایده‌های خود در زمینه فنی ، علمی ، تجربی و ارائه آن در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ، کمک ثمر بخشی در هرمزگان بدون کرونا  انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان  افزود : با توجه به شیوع کرونا امسال برنامه‌های هفته پژوهش به‌صورت مجازی از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

شیبانی اظهار کرد: برنامه‌های هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری به ریاست استاندار هرمزگان تشکیل خواهد شد ، تصریح کرد: به دستگاه‌های استان برای نمایشگاه مجازی پیشنهاد شد تا از محصول فناورانه خود فیلم‌برداری کرده و در قالب فیلم محصول خود را معرفی کنند تا در سایت ستاد هفته پژوهش برای عموم به اشتراک گذاشته شود.

شیبانی یاد آور شد : به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش به شکل وبینار و ویدئوکنفرانس  برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : برگزاری نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاورد های جدید با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی و براساس پتانسل های منطقه به منظور حل مشکل ها و چالش ها ، برگزاری جشنواره دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده و برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان با حضور استاندار هرمزگان از برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.