stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 197033
  • 06 آذر 1399 - 10:56
1

ایجاد دفاتر نظارتی در کشورهای هدف هزینه های صادرکنندگان را کاهش می دهد

ایجاد دفاتر نظارتی در کشورهای هدف هزینه های صادرکنندگان را کاهش می دهد
هرمزگان/ قلم-نشست توسعه روابط تجاری با کشور عمان با محوریت ایجاد دفتر نظارتی در کشور با حضور ریاست اتاق و دبیر کل و مدیران مربوطه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا صفا در این نشست ضمن بر شمردن مزایای تجارت با کشور عمان و لزوم گسترش مراودات تجاری با این کشور بیان داشت: ما در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

وی افزود: ایجاد دفاتر نظارتی در کشورهای هدف علاوه بر برقراری نظم و یکسان سازی ارز، هزینه های صادرکنندگان را کاهش می دهد.

صفا افزود: با توجه به وضعیتی که کشور در آن قرار دارد و از سویی دیگر محدودیت هایی که کرونا برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است، نیاز است تلاش کنیم تا روابط تجاری و اقتصادی خود را با کشورهایی همچون عمان افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: قول مساعد حضور سفیر جمهوری اسلامی در عمان را به اتاق بازرگانی بندرعباس گرفته ایم که بعد از بهتر شدن وضعیت کرونا این دیدار انجام می شود و ما می توانیم با حضور فعالان اقتصادی مشکلا را رصد و برای رفع آن با حضور سفیر چاره جویی کنیم.

صفا ادامه داد: حجم تجارت دو کشور در سال‌های گذشته رو به رشد بوده؛ هرچند متناسب با ظرفیت‌های دو طرف نیست و محصولات استان هرمزگان باید بازار خود را در کشورهای هدف تقویت کند.

ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص ایجاد دفتر نظارتی در عمان و ارتباط با شرکت المرافی از جمله مباحثی بود که در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شد.

همچنین در این نشست صفا ریاست اتاق، دکتر رضایی دبیر کل اتاق، میری نماینده سازمان صنعت و معدن، باقرزاده همایی مدیر کل استاندارد، نماینده گمرک و نماینده جهاد کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.