stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 196815
  • 05 آذر 1399 - 15:52
2

وداع با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز

وداع با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع سلامت و جانباز ایثارگر دفاع مقدس، شهید شهریار علیزاده برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: شهید علیزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس بود که در یاری رسانی به بیماران مورد تهاجم این ویروس منحوس قرار گرفت و به همرزمانش پیوست.

دکتر عبدالرسول همتی  ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید «شهریار علیزاده» و جامعه پزشکی استان، تفاوت هفته بسیج امسال را با سال گذشته و شباهتش را با حماسه هشت سال دفاع مقدس، شهادت مدافعان سلامت در راه نجات جان و حفظ سلامت هموطنان ایران اسلامی عنوان کرد.

وی، کارکنان مجموعه سلامت را سرمایه‌های بی بدیل این کشور دانست و توصیه کرد: کارکنان بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی در مواجهه مستقیم با کروناویروس هستند و ناخواسته در صورت ابتلا، ویروس را به خانواده‌های خود منتقل می‌کنند، بنابراین جان خانواده‌های آنان نیز در معرض خطر قرار دارد.

دکتر همتی به مردم استان تاکید کرد: برخی افرادی که با سهل انگاری و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خیابان‌ها تردد می‌کنند و به ممنوعیت و محدودیت بی توجه هستند، در قبال تک تک افرادی که جان خود را برای حفظ سلامت هم نوعان خود به خطر می‌اندازند، مسوول هستند.

وی با اشاره شدت سرایت بیماری کووید۱۹ و روند رو به افزایش موارد ابتلا در استان اظهارداشت: در بحران کرونا، تخت‌ها و تجهیزات بسیار زیادی به بیمارستان‌های استان افزوده شده، اما نیروی انسانی مراکز درمانی در معرض خستگی شدید هستند، بیاییم با جدی گرفتن دستورات بهداشتی در مقابله با کروناویروس، سلامتی خود، خانواده و جامعه را تضمین کنیم.

سرهنگ علیپور معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس در این آیین با بیان اینکه کادر درمانی، شرایط ویژه موجود در کشور را به فرصت تبدیل کرده است، اظهارداشت: فعالیت جامعه پزشکی در هشت سال دفاع مقدس، در تاریخ ماندگار است و امروزه هم در جنگ تمام عیار مقابل کروناویروس، این مدافعان سلامت در خط اول مبارزه ایثارگری می‌کنند.

وی افزود: امروزه مردم ایران اسلامی، جامعه پزشکی را همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شناسند و آیندگان هرگاه تاریخ ایران را مرور کنند، به عظمت کادر پزشکی پی می‌برند.

رییس بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراجی شهید رجایی، ضمن تسلیت به خانواده و همکاران شهید «شهریار علیزاده»، این جانباز هشت سال دفاع مقدس و شهید راه سلامت را یک نیروی بسیجی فعال، تلاشگر و مخلص اعلام کرد و گفت: شهید علیزاده در طول خدمت و در تمامی بحران‌ها خادم نظام سلامت بوده و با روحیه‌ای بسیجی وار خدمات تاثیرگذاری در بیمارستان شهید رجایی داشته است.

دکتر امیررضا مصباحی تاکید کرد: تلاش این عزیزانی که از بین ما رفتند، تنها حفظ سلامتی و نجات جان بیماران بوده است، پس بیاییم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیگر شاهد از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

در آیین وداع با پیکر شهید مدافع سلامت و جانباز ایثارگر دفاع مقدس، شهید شهریار علیزاده پیام تسلیت آیت الله «لطف اله دژکام» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به مناسبت شهادت جانباز جنگ تحمیلی و مدافع سلامت شهید قرائت شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.