stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 196474
  • 05 آذر 1399 - 9:35
0

آیلار ۸ ساله بی‌جان به یک میله وصل شده بود

قلم | qalamna.ir :
گروه حوادث: پس از وقوع مرگ معمایی آیلار روی پشت‌بام خانه‌شان، پلیس بندرعباس تحقیقات خود را درباره این حادثه دردناک آغاز کرد.صحنه وحشتناکی بود. وقتی پدر قصد رفتن به محل کارش را داشت، جای دخترش را در رختخوابش خالی دید. اما هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که دقایقی بعد با سکانسی دردناک روبه‌رو خواهد شد. پدر جای‌جای خانه را گشت و به پشت‌بام رسید که دخترش را دید؛ بی‌جان به یک میله وصل شده بود و نفس نمی‌کشید.حالا نه فقط خانواده آیلار بلکه تمام مردم بندرعباس خواستار پیگیری این جنایت هولناک هستند. مردمی که این ماجرا آنها را تحت‌تأثیر قرار داده است.

کشف جسد در پشت ‌بام
بیست‌وهشتم آبان امسال این حادثه شوم رخ داد. پدر آیلار صبح زود از خواب بیدار شد. آماده‌ می‌شد که به محل کارش برود. در همین حال متوجه شد که آیلار سر جایش نیست. در آن ساعت نبودن آیلار نگران‌کننده بود برای همین کل خانه را گشت، ولی اثری از او نیافت. به همین دلیل از خانه بیرون رفت؛ راهرو و بعد هم پشت‌بام. پدر آیلار هشت ساله جسد بی‌جان او را روی پشت‌بام خانه‌شان پیدا کرد. آن هم در حالی که او را به یک میله روی پشت‌بام بسته بودند. آیلار با یک طناب به میله بسته شده بود.

بازی کودکانه و جنایتی مرموز
بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد. تحقیقات در این زمینه آغاز شد. مادر این دختربچه در حالی که شوکه بود، در نخستین اظهارات خود گفت: «شب قبل آیلار با اصرار از من خواست که روی پشت‌بام برود. می‌خواست با دختر همسایه بازی کند. آنقدر اصرار کرد که من هم قبول‌کردم. آنها بازی می‌کردند. من چون خسته بودم نفهمیدم چه زمانی خوابم برد. دیگر متوجه بازگشت آیلار به خانه نشدم.»

هنوز جنایتی ثابت نشده است
این ماجرای تلخ همه مردم را تحت‌تأثیر قرار داده است. دختربچه هشت ساله‌ای که به طرز مرموزی روی پشت‌بام خانه‌شان جان باخته است. بنابراین تحقیقات مأموران جنایی در این زمینه آغاز شد. سرهنگ کرمی، رئیس‌پلیس آگاهی استان هرمزگان، درباره این ماجرا چنین می‌گوید: «روز حادثه مردم خبر این اتفاق را به پلیس اطلاع دادند. این حادثه در یکی از محله‌های بندرعباس رخ داده بود. بلافاصله کارشناسان پلیس انتظامی و بازپرس دادسرا در محل حاضر شدند. تجسس‌ها در این زمینه آغاز شد. پدر کودک به محض مشاهده دخترش او را به بیمارستان منتقل کرده بود، ولی کسی نتوانست جان این بچه را نجات دهد. در بررسی میدانی از محل حادثه مدرک و ادله قابل استنادی مبنی بر وقوع جرم پیدا نشد. با این حال، موضوع با حساسیت در حال پیگیری است. جسد دختربچه به پزشکی قانونی منتقل شده است ما نیز منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم. بعد از آن است که می‌توان به طور قطعی در مورد این ماجرا اظهار نظر کرد.»

تکذیب خبر بازجویی از مادر
در ابتدای وقوع این حادثه برخی از شنیده‌ها حاکی از آن بود که ممکن است مادر آیلار در این ماجرا نقش داشته باشد. منابع محلی می‌گفتند که این دختربچه قربانی انجام‌ ندادن تکالیف مدرسه‌اش شده و به همین علت تنها مظنون پرونده مادر آیلار است. او متهم به فشار دادن گلوی دختربچه‌اش و قتل او شده بود، ولی در ادامه این موضوع تکذیب شد. سرهنگ کرمی در این ‌باره می‌گوید: «مظنون ‌بودن به مادر این کودک و بازداشت‌ او درست نیست. در حال حاضر پدر و مادر هر دو به عنوان شاکی پرونده پیگیر ماجرا هستند. پدر و مادر هر دو اعلام کرده‌اند که آیلار برای بازی با کودک همسایه به پشت‌بام رفته بود. با این حال تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.»

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.