stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 196334
  • 04 آذر 1399 - 18:24
0

اهدا ۴۰۰ سبد معیشت و مواد بهداشتی به خانواده‌های نیازمند رودانی

اهدا ۴۰۰ سبد معیشت و مواد بهداشتی به خانواده‌های نیازمند رودانی
هرمزگان/قلم-رئیس کمیته امداد شهرستان رودان از اهدا 400 سبد معیشت و مواد بهداشتی با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی به خانواده‌های نیازمند رودانی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

صفدر صالحی گفت: در قالب مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شورای زکات شهرستان و گروه‌های جهادی، تعداد ۴۰۰ بسته معیشت و مواد بهداشتی به ارزش ۱۶۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در شهرستان رودان اهدا شده است.

وی افزود: ارزش هر سبد غذایی اهداشده، بالغ‌بر ۴۰۵ هزار تومان و شامل: برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارونی می‌باشد که به همراه اقلام بهداشتی مانند مایع ضدعفونی‌کننده و ماسک بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین در این رزمایش سه سری جهیزیه به ارزش ۱۰۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان رودان اعطاء گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: اقشار آسیب‌پذیر جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش با مسائل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو هستند و خیران می‌توانند در این روزهای سخت کرونایی، با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود یاریگر خانواده‌های نیازمند باشند.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.