stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 196084
  • 04 آذر 1399 - 13:15
2

کارآفرینان برتر استان قزوین تجلیل شدند

کارآفرینان برتر استان قزوین تجلیل شدند
قلم / قزوین – سه کارآفرین برتر استان روز سه شنبه در سیزدهمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین تجلیل شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، استاندار قزوین در این مراسم، حمایت جدی از کارآفرینان را وظیفه مسوولان استان قزوین دانست و تاکید کرد: امروز کارآفرینان و تولیدکنندگان نقش مهمی در دفاع از مملکت و مردم در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمنان ایفا می‌کنند و ما موظف هستیم به عنوان یگان پشتیبان حمایت جدی از آنها داشته باشیم.

جمالی پور اضافه کرد: تجلیل از کارآفرینی و تولید، تجلیل از ارزش بزرگ مملکت داری و ساختن و توسعه کشور است که این تجلیل امروز به نیابت از ده‌ها کارآفرین استان صورت گرفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: در شرایط ویژه اقتصادی که دنیا و به ویژه کشور ما با آن مواجه است راهی به جز کارآفرینی برای خروج از این شرایط متصور نیست و باید با تمسک به حوزه‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه برای رونق فضای کسب و کار تلاش کنیم.

رضا گروسی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از کارآفرینان واقعی استان قزوین اختصاص یافته است که شامل طرح‌های نوآورانه، خلاقانه، مبتکرانه و ارزش آفرین در فضای کسب و کار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار گفت: از سه شرکت برگزیده برای تجلیل در سیزدهمین جشنواره امتنان استان، دو واحد تولیدی ظریف پرشین لیا و گروه صنعتی مکرر در شهرک‌ صنعتی لیای استان قزوین مستقر هستند که نشان از پویایی و کارآفرینی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان دارد.

حمیدرضا خانپور، کارآفرینی را یک اصل مهم و ضروری در شهرک‌های صنعتی استان دانست و گفت: ما تمامی زمینه‌ها را برای حمایت از کارآفرینان واقعی در استان فراهم کرده‌ایم و با اعطای مشوق‌های مختلف از جمله تخفیف در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی از آنها حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم از مدیران شرکت‌های ظریف پرشین لیا در زمینه تولید انواع کریستال، گروه صنعتی مکرر در زمینه تولید مواد اولیه صنایع رنگ و پلی یورتان و کشت و صنعت طلاچین در زمینه تولید انواع چیپس سیب زمینی و خلال سیب زمینی سرخ کرده تقدیر به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.