stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195620
  • 03 آذر 1399 - 16:19
0

ساده برای مبتدی‌ها و جذاب برای حرفه‌ای‌ها

ساده برای مبتدی‌ها و جذاب برای حرفه‌ای‌ها

پس از بازشدن تدریجی پای اینترنت به بازار سرمایه در سال ۱۳۸۴ و آغاز شکل‌گیری معاملات بورس در بستری جدید، کم‌کم زمان تحول معاملات در بازار سرمایه فرا رسید. این تحول از زمانی به صورت ملموس‌تر شکل گرفت که از سال ۱۳۸۹، سامانه معاملات آنلاین با تصویب سازمان بورس، توسط کارگزاری‌ها راه‌اندازی شد که کارگزاری مفید پیشگام این مسیر بود.

قلم | qalamna.ir :

بنابراعلام کارگزاری مفید، ورود سامانه معاملات آنلاین یا معاملات برخط، عملا به پوست‌اندازی بازار سرمایه منجر شد و مقدمات رونق و توسعه این بازار را فراهم ساخت.

معاملات آنلاین، امکان خرید و فروش سهام را در بستر اینترنت و به صورت مستقیم و بدون واسطه، برای سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

کارگزاری مفید طی ۱۰ سال اخیر بارها سیستم معاملات آنلاین خود را ارتقاء داده و بسترهای جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است.

ایزی‌تریدر؛ تجمیع ابزارهای معاملاتی در یک صفحه

سامانه اختصاصی کارگزاری مفید با نام «ایزی‌تریدر» در بازار سرمایه علاوه بر نسخه دسکتاپ، در نسخه تلفن همراه نیز در دسترس است و با هر دو سیستم عامل اندروید Android و آی‌اواس iOS سازگاری دارد. با این وصف امکان معامله برای کاربران در هر مکان و از هر دستگاهی فراهم است.

این سامانه معاملاتی، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد نسبت به سایر سامانه‌های فعال در بازار سرمایه، امکانات ویژه‌ای را در لحظه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایزی تریدر علاوه بر تمامی آنچه که سامانه‌های معمول معاملات همچون مدیریت سفارشات، نمایش اطلاعات، امکان سفارش خرید و فروش لحظه‌ای، ارائه اطلاعات دارایی و پرتفو، نمایش نمادها و دریافت اطلاعات لحظه‌ای بازار؛ ابزارهای بیشتری را نیز در اختیار سهامداران قرار می‌دهد.

«ایزی فیلتر» یکی از ویژگی‌های مشخص این سامانه معاملاتی است، جایی که معامله‌گران به ساده‌ترین شیوه می‌توانند فیلترنویسی کرده و برای خود لیست فیلترهای شخصی ایجاد کنند.

علاوه بر آن، «ایزی‌چارت» نیز ابزار دیگری است که با برخورداری از هفت نوع نمودار برای تحلیل، ۸۰ اندیکاتور و ۷۰ ابزار رسم متنوع، امکان تحلیل تکنیکال نمادها را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

به طور کلی طراحی ایزی‌تریدر به نحوی است که این امکان را برای معامله‌گر فراهم می‌سازد که تمامی نیازهای اساسی و ابزارهای مورد نیاز خود برای فعالیت را در یک صفحه پیش رو داشته باشد.

معاملات آنلاین در ایزی‌تریدر

در حال حاضر ایزی‌تریدر، عنوان بزرگترین سامانه معاملات آنلاین کشور را با برخورداری از بیشترین تعداد ترید و بیشترین حجم معاملات در اختیار دارد. سامانه معاملاتی ایزی‌تریدر، به لحاظ برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فردی که مشابه آن در هیچ‌یک از دیگر سامانه‌های معاملاتی دیگر وجود ندارد، یکی از مواردی است که استقبال عمومی نسبت به دریافت کد معاملاتی از کارگزاری مفید را افزایش داده است.

در عین حال بسیاری از فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران که برای معاملات خود از روش‌های علمی استفاده می‌کنند، برای تحلیل تکنیکال خود از ابزارهای تکنیکال ایزی‌تریدر بهره می‌برند.

در واقع ایزی‌تریدر هم‌اکنون یکی از جامع‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای مربوط به تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه ایران به شمار می‌آید.

ایزی‌تریدر در عین برخورداری از ابزارهای مختلف و متنوع، از طراحی ویژه‌ای نیز برخوردار است که همین موضوع به عنوان وجه تمایز دیگری میان این سامانه با سایر سامانه‌های معاملات آنلاین به شمار می‌آید و آن را به سامانه‌ای که “ساده برای مبتدی‌ها، جذاب برای حرفه ای ها” است بدل کرده.

برای آشنایی بیشتر با ایزی‌تریدر اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.