stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195612
  • 03 آذر 1399 - 16:04
1

بررسی پیشنهاد نمایندگان برای لایحه مشارکت عمومی-خصوصی

بررسی پیشنهاد نمایندگان برای لایحه مشارکت عمومی-خصوصی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون لایحه مشارکت عمومی- خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سید البرز حسینی در گفت و گو با ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، کلیات لایحه مشارکت عمومی خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این لایحه اکنون در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال جمع بندی است. اعضای کمیسیون نیز در جلسه امروز نظرات و پیشنهادات خود را درباره این لایحه مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در نشست های آتی کمیسیون این لایحه از کمیته به کمیسیون آمده و در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این لایحه نقش ویژه ای در توسعه حوزه عمران کشور خواهد داشت و می تواند بخش اعظمی از مشکلات عمرانی کشور را حل کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: قرار بر این شد که ایرادات وارده به این لایحه در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش های و شورای نگهبان بررسی شود تا ایرادات مرتفع گردد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.