stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195561
  • 03 آذر 1399 - 14:19
0

آمار کرونا ایران ۳ آذر؛ ۴۵۳ فوتی و ۱۲۴۶۰ ابتلای جدید

آمار کرونا ایران ۳ آذر؛ ۴۵۳ فوتی و ۱۲۴۶۰ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ سوم آذر ماه ۹۹ اعلام کرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ دوشنبه سوم آذر ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۲ هزار و ۴۶۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۶۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۷۴۴ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و پنج هزار و ۸۱۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.