stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 194549
  • 01 آذر 1399 - 19:17
1

نجات ۲ قلاده شغال از اعماق چاه

نجات ۲ قلاده شغال از اعماق چاه
آتش نشانان شیرازی موفق شدند جان ۲ قلاده شغال و یک راس اسب را نجات دهند.
قلم | qalamna.ir :
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان تیم امداد حیات وحش در دو عملیات جداگانه دو قلاده شغال و یک راس اسب را نجات و رها سازی کردند.
قانع افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، گروه امداد حیات وحش ایستگاه‌های ۷ و ۱۲ به سوی محل حادثه در روستای نیلگونک اعزام شد.
وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد محل حادثه قطعه زمینی بود که درگوشه‌ای از آن، چاهی به عمق ۱۰ متر حفر شده و متاسفانه هیچ گونه حفاظی در اطراف آن وجود نداشت و همین امر منجر به سقوط دو قلاده شغال به اعماق چاه شده بود.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌نشانان پس از بررسی و ارزیابی اولیه محل حادثه، ایمن سازی محل را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و نصب نردبان در یک عملیات دو ساعته دو قلاده شغال را صحیح وسالم از داخل چاه خارج کرده و با هماهنگی مسئولان محیط زیست در کوه‌های اطراف رها سازی کردند.
قانع افزود:  شب گذشته نیز سقوط یک رأس اسب به درون چاه ۵/۲ متری در شهرک آرین آتش نشانان ایستگاه ۸ را راهی محل حادثه کرد.
وی گفت: با توجه به شرایط خاص و خطرناک اسب گرفتار، آتش نشانان با سرعت عمل به داخل چاه رفته و پس از بستن کمربند اقدام لازم جهت بیرون کشیدن اسب را انجام داد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: سرانجام پس از یک ساعت تلاش، اسب بدون هیچ گونه آسیبی از چاه بیرون کشیده شد.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.