stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 193938
  • 30 آبان 1399 - 18:05
2
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد:

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم
قلم/ همدان- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر ضمن اینکه از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: سلامت مردم اولویت نخست دولت است و تمام سختگیری‌ها با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرایی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسین فارسی طی بازدید از ورودی‌های شهر ملایر اظهار کرد: با توجه به اینکه ملایر در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، محدودیت‌های جدید برای تمام مشاغل غیر از مشاغل ضروری اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: سلامت مردم اولویت نخست دولت است و تمام این سختگیری‌ها با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اعلام کرد: همه مشاغل و واحدهای صنفی به غیر از مشاغل سطح یک که تأمین‌کننده مایحتاج اساسی مردم هستند؛ مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات، بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مطب‌ها و غیره، تعطیل خواهند بود.

وی با تشریح اینکه دو نوع محدودیت تردد در شهرستان اعمال خو‌‌‌‌اهد شد، افزود: در سطح نخست محدودیت‌ها، از ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرستان و خودروهای دارای پلاک شهرستان ملایر به دیگر شهرستان‌ها ممانعت به‎عمل خواهد آمد و متخلفان از این قاعده نیز، هر شبانه‌روز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

فارسی منع تردد همه وسایل نقلیه شخصی و غیر مجاز در حد فاصل ساعات ۲۱ تا چهار بامداد را نوع دیگر از اعمال محدودیت‌ها عنوان کرد و گفت: متخلفان از این دستورالعمل نیز در سطح شهر ۲۰۰ هزار تومان و در محورهای مواصلاتی برون‎شهری یک ‌میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر از مردم تقاضا داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تعامل و همکاری لازم در راستای اعمال محدودیت‌های جدید را با عوامل نیروی انتظامی و بسیج داشته باشند تا هرچه سریع‎تر از وضعیت بحرانی و قرمز شیوع کرونا خارج شده و متناظر با آن، سطح محدودیت‌ها نیز در شهرستان کاهش یابد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.