stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 19264
  • 20 آذر 1394 - 11:07
5

احتمال تغییر نرخ اتومبیل‌های کرایه‌ای

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه از پیشنهاد این اتحادیه مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتومبیل‌ها به هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از اوایل سال آینده نرخ اتومبیل‌های کرایه افزایش می‌یابد.

قلم | qalamna.ir :

سیدحسن هاشمی تیرآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار با بیان اینکه هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بعد از انجام بررسی‌های لازم نتیجه را به ما اعلام می‌کند، اظهار کرد: آخرین بار نرخ‌ها در سال ۱۳۹۲ افزایش یافت و از آن زمان تاکنون تغییر نرخ نداشتیم و در سال گذشته نیز به دلیل تک نرخی شدن بنزین سعی کردیم با دولت تعامل داشته باشیم و از اعضا خواستیم که افزایش قیمت نداشته باشند و آن‌ها نیز تغییری در قیمت اعمال نکردند.

وی گفت: با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها، بعد از انجام بررسی‌های لازم پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی را ارائه کردیم و به احتمال زیاد از اوایل سال آینده نرخ اتومبیل‌های کرایه افزایش می‌یابد ولی میزان آن مشخص نیست و باید هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ عضو داریم، گفت: تقریبا ۶۰ هزار نفر راننده زیرمجموعه ما فعالیت می کنند که این آمار فقط برای شهر تهران است و شمیرانات و شهر ری در آن محاسبه نشده است.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه یکی از مهمترین مشکلات این صنف را بیمه عنوان کرد و گفت: دولت تصمیم گرفته بود همه رانندگان را بیمه کند که تا به حال فقط حدود ۶۰ درصد رانندگان بیمه شدند و ۴۰ درصد هنوز بیمه نشده‌اند و چند ماهی است که این موضوع متوقف شده است لذا تقاضا داریم در این زمینه همکاری شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.