stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 18305
  • 14 آذر 1394 - 15:42
3

رازگشایی رامبد جوان از علاقه نداشتن به برنامه ۹۰

رامبد جوان که حالا همه او را با خندوانه می‌شناسند، در گفت و گویی که با برنامه گلخانه انجام داد، حرف‌های جالبی درباره مجری محبوب برنامه نود زد. او درباره فردوسی‌پور گفت: «من فوتبال نگاه نمی‌کنم. اما عادل را به خاطر هوش او دوست دارم. به عادل اطمینان کردم و گفتم کارت را بلدی و به تو اطمینان دارم.»

قلم | qalamna.ir :

رامبد البته اعتراف کرد که برنامه نود را نمی‌بیند: «من فوتبال دوست ندارم. به خاطر اینکه از بچگی در کنار پدری بزرگ شدم که فوتبال را می‌جوید و همه فوتبال‌ها را نگاه می‌کند. البته آدم بی استعدادی نیستم ولی علاقه ندارم. فوتبال هم بازی کرده ام و گل هم زده ام. اما من برنامه نود را نگاه نمی‌کنم. با این حال چند بار به عادل زنگ زدم که داشت خندوانه نگاه می‌کرد. عادل باهوش تر، پیگیر تر و بلد تر از من است. ولی من بلد نبودم و پیگیر نبودم.»

گزارشگر به رامبد جوان گفت برنامه‌ای که شما به نود رفته بودید یکی از ماندگارترین برنامه‌های نود شده بود که رامبد در جواب گفت: «نه بابا؟ جزو ۱۷ تا برنامه ماندگار نود شد؟ من عادل را خیلی دوست دارم. وادارم نکنید قربان صدقه‌اش بروم.»

گزارشگر گفت از آن قربان صدقه‌هایی که در پیغام‌های خصوصی می‌نویسی بگو که رامبد گفت: «عادل قشنگم، دلم برات تنگه، خندت برام آهنگه. قد بلندت رو قربون. حالا خیلی به روابط شخصی ما ورود نکنید.»

خبر آنلاین

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.