stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 182861
  • 09 آبان 1399 - 10:04
1
استاندار اصفهان:

نباید با مسائل پیش پا افتاده مردم را نگران کنیم / / راه اندازی “بانک زمان” برای اولین بار در اصفهان

نباید با مسائل پیش پا افتاده مردم را نگران کنیم / / راه اندازی “بانک زمان” برای اولین بار در اصفهان
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید با مسائل پیش پا افتاده مردم را نگران کنیم، گفت: مسائل مقطعی و جزیی که در کل کشور به وجود آمده طی روزهای آینده برطرف و آرامش به مردم بازگردد؛ امروز مهم‌ترین مساله ما معیشت روزمره مردم است، باید با مدیریت جهادی و بسیجی دستگاه‌های مربوطه وارد میدان شوند.
قلم | qalamna.ir :

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه چهل و نهمین جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: اکنون سیلوهای استان پر است و مشکل تأمین آرد نداریم از این رو از مردم می‌خواهم به سخنان معاندان گوش ندهند؛ در زمینه معیشت روزمره مردم دستور دادم تا کارگروه تنظیم بازار به صورت روزانه تشکیل شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید با مسائل پیش پا افتاده مردم را نگران کنیم، گفت: مسائل مقطعی و جزیی که در کل کشور به وجود آمده طی روزهای آینده برطرف و آرامش به مردم بازگردد؛ امروز مهم‌ترین مساله ما معیشت روزمره مردم است، باید با مدیریت جهادی و بسیجی دستگاه‌های مربوطه وارد میدان شوند.

وی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: باید طرح‌ها و نوآوری‌های خلاقانه در جهت اقتصاد مقاومتی ارائه شود و علاوه بر آن باید طرح‌هایی ارائه شود تا میزان وابستگی به خارج کم شود به همین جهت طرح‌های متعددی مورد بررسی قرار گرفت.

رضایی با اشاره به طرح بانک زمان خاطرنشان کرد: امتیاز زمان این است که به جای تبادل پول، زمان را خرید و فروش کنیم که مبنای این اقدام فرهنگی، ملی و اجتماعی است؛ مقرر شد به صورت خرید امتیاز زمان این اقدام را برای اولین بار در کشور راه‌اندازی کنیم که به زودی بحث بانک زمان را برای شهروندان اصفهانی تشریح خواهم کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به طرح برند اصفهان اظهار کرد: متأسفانه برای این طرح مشکلاتی به وجود آمده از این رو تصمیم گرفتیم سه استان فارس، یزد و اصفهان را به‌عنوان مثلث طلایی گردشگری مطرح کنیم، حدود ۱۸ مورد از طرح ۲۹ هکتاری گردشگری سمیرم در جلسه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید، از این طرح به عنوان طرح ارزآور و ایجاد اشتغال در جنوب استان یاد می‌شود.

وی با اشاره به طرح بازسازی و نوسازی ۸۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اظهار کرد: در زمان حاضر هر دستگاه اتوبوس حدود پنج میلیارد تومان خریداری می‌شود که در این طرح با ۲۸۰ میلیون تومان اتوبوس به صورت کامل بازسازی می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: تبدیل ۱۰ هزار موتورسیکلت فعلی به موتورسیکلت برقی از دیگر طرح‌هاست که با حل مسائل و مشکلات بین کارآفرینی امید و بانک مرکزی هزار دستگاه به صورت پایلوت توزیع شود، این طرح با هدف رفع آلودگی هوا اجرایی شده است زیرا درصد بالایی از آلودگی شهر اصفهان مربوط به موتورسیکلت‌ها است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت برای اجرای خط ۲ مترو دریافت کرده است، عنوان کرد: برای راه‌اندازی قطار اصفهان- شاهین‌شهر، اصفهان- نجف آباد، اصفهان- خمینی‌شهر، اصفهان- فولادشهر و شهر جدید مجلسی مقرر شد کنسرسیومی بین شرکت‌های مربوطه و شهرداری اصفهان بر مبنای ماده ۱۰ قانون حمایت از سامانه حمل‌ونقل انجام شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.