stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 182326
  • 07 آبان 1399 - 17:35
2

اجرای طرح «آمران سلامت» در شهرستان تویسرکان

اجرای طرح «آمران سلامت» در شهرستان تویسرکان
قلم/ همدان-طرح «آمران سلامت» در شهرستان تویسرکان با راه اندازی تعداد دو پایگاه ثابت و یک تیم سیار اجرایی شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، فرماندار شهرستان تویسرکان در مراسم افتتاح طرح آمران سلامت در این شهرستان با تأکید بر اینکه ویروس کرونا در حال حاضر واکسن، درمان و داروی قطعی ندارد، اظهار کرد: تنها راه در حال حاضر حساس کردن مردم برای پیشگیری است.
رسول حسینی افزود: باید با حساس سازی مردم با اجرای سه شرط فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مکرر دست ها و استفاده از ماسک زنجیره را قطع کنیم.
وی با تشکر و قدردانی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر که حساس سازی مردم را در دستور کار خود قرار داده، گفت: رسانه ها نیز در حساس سازی مردم کمک کنند تا نتیجه آن سلامت خود مردم شود.
حسینی با تاکید بر اینکه ما دوست نداریم، کسبه، بازار و اصناف را تعطیل کنیم، گفت: ولی کسب و کار برای سلامتی است، وقتی سلامتی نباشد درآمد زیاد مفهومی ندارد.
فرماندار تویسرکان تصریح کرد: اکنون شاهد تعطیلی بازار هستیم و این روند تا زمانی که به ما اعلام کردند به عنوان شهرستان قرمز هستیم ادامه دارد.
وی افزود: گشت زنی در سطح شهرستان در صبح و بعدازظهر ادامه دارد و در صورتی که اصناف مراعات نکنند مجبوریم پلمپ کنیم.

راه اندازی تعداد دو پایگاه ثابت و یک تیم سیار در سطح شهرستان تویسرکان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و مسئولان بهداشتی و درمانی، بر تعامل دستگاه‌های متولی، شیوه‌های پیشگیری، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و حضور نیروهای داوطلب، مخلص و مومن برای کنترل این ویروس گفت: طرح آمران سلامت توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور راه اندازی شد.
رضا عزیزی بر اینکه این طرح با تاکید رئیس سازمان جوانان در خصوص همکاری و مشارکت اعضای جوانان در خصوص کمک به امر مبارزه با اپیدمی کرونا اجرا می شود اشاره و عنوان کرد: طرح آمران سلامت با ابلاغ بخشنامه استانی با مشارکت کانون های چهارگانه جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی انجام می شود.

وی از راه اندازی تعداد دو پایگاه ثابت در میدان امام و میدان فرشید و یک تیم سیار در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این پایگاه ها تذکر لسانی با حفظ کرامت انسانی به افرادی که ماسک نزده باشند و پروتکل ها را رعایت نکنند داده می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: در هر پایگاه تیم های ۳ نفره آموزش دیده ثابت و سیار (سحاب) و نیروهای امدادگر داوطلب و داوطلبان علاقه مند حضور خواهند داشت که با تذکر لسانی به افرادی که نکات ایمنی رعایت نکردند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی می نمایند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان در پایان عنوان کرد: توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا در سراسر کشور از اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.