stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 181600
  • 06 آبان 1399 - 13:20
0

چطور اقدام به تولید و ساخت فیلم آموزشی کنیم؟

چطور اقدام به تولید و ساخت فیلم آموزشی کنیم؟

در روزگاری نه‌چندان دور، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های حضوری بدیهی‌ترین راهکار مدرسان و متخصصان خبره برای آموزش مهارت‌های گوناگون به شمار می‌رفت.

قلم | qalamna.ir :

بنابراعلام کانون آنی‌بین، هر فرد یا شرکتی که قصد داشت مباحث آموزشی و عملی را به کاربران و کارمندان خود تدریس کند، می‌بایست به‌طور متوالی موضوعات یکسانی را برای افراد جدید بازگو می‌کرد و ناگفته پیداست که اینگونه کلاس‌ها که با تکرارهای پرشمار تبدیل به عادتی خسته‌کننده می‌شوند، به‌تدریج از کیفیت ارائه‌شان کاسته می‌شود.

امروز مثل دیروز نیست

امروز اما زمانه ما را از دو سو به سوی آموزش‌های مجازی سوق داده است. دسترسی راحت‌تر عموم مردم به اینترنت و همچنین محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا باعث شده تا در ماه‌های اخیر، استقبال از ویدئو و فیلم‌های آموزشی افزایش قابل‌توجهی داشته باشد و به تبع آن، مدرسان و سازمان‌ها نیز تصمیم به ساخت فیلم آموزشی و فروش دوره‌های ویدئویی آموزشی بگیرند.

ساخت فیلم آموزشی + شرایط و تعرفه قیمت (کلیک کنید)

حالا و با شرایط و امکانات جدید، افرادی که محتوای ارزشمندی برای آموزش به مخاطبان خود دارند می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی، دوره‌های آموزشی و فیلم آموزشی خود را با بالاترین سطح کیفی تولید و در دسترس دیگران قرار دهند.

قدم بعدی چیست؟

کانون آنی‌بین در جدیدترین خدمت خود، ساخت فیلم آموزشی را برای افراد و یا سازمان‌های حوزه‌های گوناگون به انجام می‌رساند. این خدمات در دو قالب متفاوت با عنوان «فیلم‌های آموزشی اختصاصی» و «فیلم‌های آموزشی کارمندان» ارائه می‌شود که هر کدام بسته به تشخیص روند آموزشیِ شما قابلیت‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

ساخت فیلم‌های آموزشی اختصاصی : فیلم آموزش بورس، فیلم آموزش علمی، فیلم آموزشی مباحث درسی

برای تولید فیلم‌های آموزشی اختصاصی، تیم فیلم‌سازی کانون آنی‌بین می‌توانند در محل شما حضور پیدا کنند و با نصب و آماده‌سازی تجهیزات نورپردازی و صدابرداری تخصصی، مجموعه‌ای کاملاً حرفه‌ای از دوره‌های آموزشی شما (آموزش مجازی، آموزش بورس، …) بسازند و در ایجاد پرسونال برندینگ‌ شما، همراه‌تان باشند.

فیلم‌های آموزشی سازمانی: فیلم آموزش کارمندان، فیلم آموزش کار با تجهیزات و ماشین آلات

همچنین سازمان و شرکت‌ها می‌توانند برای آموزش کارمندان و تکنیسین‌های خود از ویدئوها و فیلم‌های استانداردی استفاده کنند که ریسک خطا و عدم تناسب در میزان آموزش را به صفر برسانند. این فیلم‌ها با تجهیزات و عوامل حرفه‌ای برنامه‌ریزی و تولید می‌شوند و در آن‌ها امکان درج اینفوگرافی و اطلاعات گرافیکی به زیباترین شکل وجود دارد.

اگر شما هم در اندیشه تولید فیلم‌های آموزشی هستید می‌توانید با کارشناسان ما در کانون آنی‌بین مشورت کنید. وب‌سایت کانون آنی‌بین www.anibeen.com می‌تواند نقطه شروع خوبی برای آشنایی بیشتر شما با ما باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.