stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 181578
  • 06 آبان 1399 - 13:04
1

گل‌های تقسیم شده رئال مادرید

گل‌های تقسیم شده رئال مادرید

مدافع و هافبک های رئال مادرید در این فصل بیش از مهاجم های این تیم گلزنی کرده اند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید ۲۱-۲۰۲۰ خیلی شبیه به فصل گذشته است به خصوص در بخش گلزنی. در نبود یک گلزن قهار، بازیکنان تمام پست ها گلزنی می کنند. شش گل از یازده گل سفیدپوشان توسط مدافع ها یا هافبک ها به ثمر رسیده اند. 

برترین گلزن مادرید تا به امروز یک مهاجم است. البته او کریم بنزما نیست و وینیسیوس با سه گل بالاتر از بازیکن فرانسوی قرار دارد. مهاجم برزیلی شروع خوبی در این فصل داشته است.‌ از طرفی بنزما تنها یک گل به ثمر رسانده است که این اتفاق در دیدار برابر لوانته رخ داد. مهاجم فرانسوی تاکنون ۱۶ بار به سمت دروازه شوت زده که هشت توپ در چارچوب بود. او این آمار را در هفت بازی و انجام ۵۸۲ دقیقه بازی به ثبت رسانده است. 

بنزما تاثیرگذاری‌اش را در بخش های دیگر نشان داده است. نمونه بارزش دیدار شنبه مقابل بارسلوناست که ۳۵ پاس از ۳۸ پاس مهاجم فرانسوی صحیح بود و موقعیت های خطرناکی را خلق کرد که پاس گل به فدریکو والورده یکی از آن ها بود و باعث شد نتیجه یک بر صفر به نفع مادرید شود.‌

وینیسیوس و بنزما تنها مهاجم های سفیدپوشان هستند که در این فصل گلزنی و چهار بار دروازه حریفانشان را باز کردند. هفت گل دیگر این تیم توسط لوکا مودریچ (۲)، سرخیو راموس (۲) والورده (۲) و یک گل به خودی به ثمر رسیده اند. بیش از نیمی از گل های مادرید به خط میانی و دفاع اختصاص دارد؛ کسانی که انتظار گلزنی از آنها وجود ندارد. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مهاجمان مادرید ۳۷ گل به ثمر رساندند و دفاع و هافبک تنها پنج بار کمتر گلزنی کردند (۳۲ گل). 

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.