stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 180676
  • 04 آبان 1399 - 17:40
1

فرمانده سپاه فجر استان فارس: ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای قشرهای محروم فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس: ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای قشرهای محروم فارس
بر اساس تفاهم‌نامه سپاه فجر و کمیته امداد فارس ساخت ۵ هزار واحد مسکن و تامین ۵ هزار جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم در دستور کار قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

آئین انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه تامین مسکن و جهیزیه برای قشرهای محروم فارس با حضور فرمانده سپاه فجر، استاندار فارس و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه سپاه فجر متعهد به تامین ۵۰ درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، تامین جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم شده است، گفت: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک‌های مردمی و جمع‌آوری نذورات از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
سردار بوعلی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکن و تامین ۵ هزار جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم در دستور کار قرار گرفته و استانداری فارس نیز متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها شده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت‌رسانی به محرومان و قشرهای تحت پوشش کمیته امداد فارس استفاده می‌شود، گفت: کمیته امداد فارس نیز طبق این تفاهم‌نامه متعهد به مشارکت ۵۰ درصد در ساخت مسکن و تامین جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.