stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 180301
  • 03 آبان 1399 - 16:01
1
در دیدار فرمانده مرزبانی با فرماندهان بازنشسته مطرح شد:

بازنشستگان سرمایه های کشور اند/ از تجربیات بازنشستگان باید استفاده کرد

بازنشستگان سرمایه های کشور اند/ از تجربیات بازنشستگان باید استفاده کرد
کرمانشاه/قلم: در راستای تکریم و ارج نهادن به بازنشستگان و خانواده آنان، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه بمناسبت هفته ناجا با حضور در منزل فرماندهان بازنشسته از آنان عیادت و دلجویی نمود.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار یحیی الهی در دیدار با فرماندهان بازنشسته مرزبانی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می فرمایند: نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند بیان داشت: سرکشی و دلجویی از بازنشستگان به مصداق فرمایش رهبر عزیزمان از تکالیف واجب شده برماست.

وی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای سردار “شیخی” و سرهنگ “علیپور”، این عزیزان را از برکات مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست که جوانی و عمر پر برکت خود را با تلاش، فداکاری و ایثار صرف خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران نموده اند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: خداوند را شاکریم که افرادی همچون سردار شیخی و سرهنگ علیپور بعنوان یک سرمایه معنوی و پشتوانه برای ناجا وجود دارند که در طول سالیان خدمت در ناجا خدمتگذار خوبی برای مردم و کشور عزیزمان بوده اند و در بازنشستگی نیز دست از تلاش و مجاهدت برنداشته اند.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در همه مقاطع آماده استفاده از نظرات، تجربیات و پیشنهادات سازنده پیشکسوتان و بازنشستگان ناجا در انجام مأموریت ها خواهد بود گفت: توجه به فعالیت ها و تجربه های گرانقدر بازنشستگان می تواند سرمنشأ خدمات بهتر و گسترده در مجموعه مرزبانی باشد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.