stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 180234
  • 03 آبان 1399 - 14:14
0

هر خانه، یک مهدیه

هر خانه، یک مهدیه
پویش مجازی مهدیه خانگی با محوریت آذین بندی و چراغانی در خانه‌ها و قرائت دسته جمعی دعای فرج در فارس برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اعلام برنامه های دهه مهدویت گفت: پویش مجازی مهدیه خانگی با محوریت آذین بندی و چراغانی در خانه ها، قرائت دسته جمعی دعای فرج و برگزاری مسابقه با موضوع مهدویت، ضبط ویدیو‌های یک دقیقه دلگویی با امام زمان و ارسال برای شبکه مجازی بنیاد، تقدیم یک کار خوب برای امام زمان و برگزاری جشن‌های خانگی از برنامه‌های این ایام است.
 
حجت الاسلام حدائق افزود : مسابقه بزرگ کتابخوانی و رو نمایی از دو کتاب سبک زندگی مهدوی، جشنواره فرهنگی هنری عطر مهربانی در رشته‌های خوشنویسی، دلنوشته و نقاشی از دیگر برنامه هایی است که در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حدائق با بیان این که در این ایام کارگاه آموزش مجازی مهدویت به صورت رایگان با موضوعات مهدوی هم برگزار می‌شود افزود: پویش مجازی سفیر مهدوی ویژه طلاب و مبلغان باموضوعات غیبت، ظهور و انتظار از دیگر برنامه‌های این ایام است.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود گفت: در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) محفل انس مهدوی در همه بقاع متبرکه استان فارس برگزار و طرح همدلی و احسان مهدوی با هدف تهیه بسته‌های حمایتی و‌معیشتی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اجرا می‌شود.
وی گفت: علاقه مندان می توانند برای پیگیری برنامه های مهدویت، به آدرس اینترنتی bonyademahdi.com بنیاد مهدی مراجعه کنند.
حجت الاسلام حدائق با بیان این که در شش ماه نخست امسال دوره‌های آموزشی مهدویت توسط بنیاد برگزار شد افزود: تولید محتوا با موضوع مهدوی و انتشار آن در حوزه‌های مختلف، بخشی از برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود است .
 انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما مرکز فارس و تولید و پخش برنامه‌های مهدوی کارشناسان این بنیاد بخش دیگری از عملکرد شش ماهه این بنیاد است.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با بیان این که از زمان شیوع کرونا تاکنون یازده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است، افزود: یک و نیم تن گوشت قربانی هم توسط برخی از خیران در اختیار بنیاد قرار گرفت و بین نیازمندان توزیع شد.
حجت الاسلام حدائق گفت: برگزاری پایان دوره تربیت مهدوی، جلسات هم افزایی و جذب ۴۸ مبلغ جدید از دیگر برنامه‌های شش ماهه گذشته این بنیاد است.
 در این مدت پیگیری‌هایی برای ساخت دانشکده مهدویت که از مهمترین اهداف بنیاد حضرت موعوداست، انجام شده است که امید می‌رود تا پایان امسال شاهد افتتاح این دانشکده باشیم.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.