stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 177128
  • 27 مهر 1399 - 9:48
4

تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین آماده حضور در لیگ برتر است

تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین آماده حضور در لیگ برتر است
قزوین – قلم– سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین گفت: تمرینات بازیکنان این تیم تحت نظر کادر فنی از ۲ ماه پیش در سالن شهید بابایی و خانه بسکتبال استان آغاز شده است و هم اینک برای حضور در لیگ برتر آمادگی لازم را دارد.
قلم | qalamna.ir :

افسانه حسن نایبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: تیم شورا و شهرداری قزوین ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در سال گذشته با تکیه بر آنها توانست به فینال لیگ دسته یک راه یابد.

وی اضافه کرد: فینال مسابقات لیگ دسته یک در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و تیم شهرداری قزوین به همراه یک تیم دیگر به لیگ برتر صعود کرد.

این مسوول ورزشی افزود: تمرینات این تیم، هر روز در دو بخش تاکتیکی و شوت و تمرینات بدنسازی پیگیری می‌شود و از ظرفیت الهه دارستانی و ناهید نجفی مربیان تیم ملی در کنار کادر فنی از سرپرست، آنالیزور و مربی بدنسازی استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هم اینک ۱۶ بازیکن را جذب کرده ایم و تمرینات تیم به نحو خوبی انجام می‌شود و قرار است هشتم آبان ماه اولین دور مسابقات لیگ برتر به صورت نیمه متمرکز برگزار شود.

حسن نایبی افزود: دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر طبق اعلام فدراسیون بسکتبال ایران قرار است در سالن آزادی و حکیمیه تهران از هشتم آبان ماه با انجام دو بازی برگزار شود.

وی اضافه کرد: در مجموع ۱۴ تیم در مسابقات لیگ برتر امسال در دو گروه هفت تیمی شرکت کرده اند که تیم شورا و شهرداری قزوین در گروه ب با تیم‌های پالایش نفت آبادان، گرگان، مولتی کافه مشهد، تیم کنکو، تیم بندرعباس و خلیج فارس هم گروه است.

این مسوول گفت: بعد از برگزاری مسابقات دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت، چهار تیم صعود کرده و در مرحله پلی آف به صورت ضربدری با هم بازی می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال استان و امید به صعود تیم، گفت: تمرینات تیم شورا و شهرداری قزوین به نحو مطلوبی برگزار شده و بازیکنان تیم هم جوان و با انگیزه هستند ولی تیم‌های برتر لیگ برای جذب بازیکن خارجی اقدام کرده اند که شرایط را سخت‌تر می‌کند و ما تلاش می‌کنیم با این بازیکن‌ها نتیجه بگیریم.

حسن نایبی اضافه کرد: حضور در مسابقات لیگ برتر دشواری و سختی خود را دارد و نیازمند تجربه و تمرینات کافی است که احساس می‌کنیم این شرایط در آینده برای تیم شهرداری قزوین فراهم شود.

وی گفت:تیم شهرداری قزوین اگر در گروه خود صدرنشین شود حتما سعی می‌کنیم یک بازیکن خارجی را جذب کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.