stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 174857
  • 20 مهر 1399 - 8:37
2
سرپرست اداره کل پست کردستان:

میزان ترافیک مرسولات پستی در کردستان ۱۵ درصد افزایش یافت

میزان ترافیک مرسولات پستی در کردستان ۱۵ درصد افزایش یافت
قلم/ کردستان- سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: میزان ترافیك مرسولات پستی در كردستان ۱۵ درصد افزایش یافت
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست کردستان، طاهر محمدی بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور، ۸۱۹ هزار و ۳۸۶ مرسوله وارده و ۵۴۵ هزار و ۸۱۶ مرسوله صادره در کردستان جابجا شد.

وی با اشاره به رشد ۲۱ درصدی ترافیک مرسوله صادره و ۱۱.۵۹ درصدی بخش وارده در ۶ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: سال ۹۸ در ۶ ماهه اول، یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۲۵ مرسوله جابجا شد ضمن اینکه ترافیک مرسوله‌های وارده در نیمه اول سال گذشته ۷۳۴ هزار و ۲۶۸ فقره و صادره نیز ۴۵۲ هزار و ۴۵۷ مرسوله بود.

سرپرست اداره کل پست کردستان یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور، ۷۳ هزار و ۷۵۲ مرسوله پستی در استان به صورت تجارت الکترونیک جابجا شد که ۶۲ هزار و ۶۶۷ مرسوله وارده و ۱۱ هزار و ۸۵ مورد هم صادره بوده است.

محمدی با بیان اینکه نیمه نخست پارسال مجموع تجارت الکترونیک در استان ۴۵ هزار و ۷۷۹ مرسوله بوده است، اضافه کرد: میزان رشد صادرات تجارت الکترونیک در ۶ ماهه اول ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹۴ درصد بود و واردات تجارت الکترونیک هم رشدی ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی، درصد رشد تجمیعی تجارت الکترونیک صادره و وارده ۶ ماهه اول ۹۹ نسبت به ۹۸ را۶۱ درصد اعلام کرد و گفت: امسال در حوزه ثبت اسناد ۱۴ هزار و ۳۶۹ مرسوله، مسکن ملی ۲ هزار و ۶۱۱ و غربالگری نوزادان کم کاری تیروید نوزادان ۹ هزار مرسوله جابجا شده است.

سرپرست اداره کل پست کردستان در پایان تاکید کرد: از ۱۷ مهر ۹۸ تا ۱۷ مهر امسال ۲ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۶۴۷ مرسوله پستی(صادره و وارده) در استان جابجا شده و ترافیک سالانه پست خارجه نیز چهار هزار و ۴۱۴ مرسوله بوده است. 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.