stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 173941
  • 16 مهر 1399 - 11:37
1
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین

امنیت امروز کشور مدیون ایثار و شجاعت مرزداران کشور است

امنیت امروز کشور مدیون ایثار و شجاعت مرزداران کشور است
قزوین - قلم -رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: امنیت کشور مدیون مرزداران است و توجه ویژه به معیشت و رفاه مرزداران و افزایش حقوق آنها تا دو و سه برابر نوعی قدردانی از رزمندگان است که آن را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم لطف الله سیاهکلی روز چهارشنبه در خصوص بازدید از مناطق مرزی شمالغرب کشور گفت: دراین هفته فرصتی دست داد تا به همراه نمایندگان استان فرمانده سپاه و استاندار در سفر سه روزه به مرزهای شمالغرب کشور از محل استقرار مرزداران و رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر بازدید کرده و با ایثار و فداکاری سربازان شجاع وطن آشنا شویم.
وی افزود: فرزندان غیور بسیجی و سپاهی ما در مرزهای کشور با کمترین امکانات و با ایمانی سرشار براستی واژه ایثار و فداکاری را در عمل نشان داده و ثابت کرده اند در صیانت از مرزهای کشور سر از پا نشناخته و مخلصانه در دفاع از میهن مردانه ایستاده اند.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با درایت سپاه خوشبختانه در ارتفاعات مرزی و دورترین نقطه مرزی امکانات دفاعی بسیار خوبی مهیا شده تا سربازان شجاع کشور در دفاع از مرزها دغدغه ای نداشته باشند و با ایمان و اتکای به خداوند از حدود و ثغور کشور دفاع کنند اما همچنان کمبودهایی هم وجود دارد که باید برطرف شود.
وی گفت: در ارتفاعات معروف به کوترال و جاسوسان در مرز غرب کشور شما می توانید مواضع گروهک های ضد انقلاب را در خاک عراق با چشم غیر مسلح براحتی رصد کنید و تحرکات نظامی آنها را ببینید اما در این شرایط سخت و ارتفاعاتی که گاهی به دلیل بارش برف ماهها قابل دسترسی نیست فرزندان غیور کشور شجاعانه از مرزها صیانت می کنند.
سیاهکلی که خود از خانواده شهداست اظهار داشت: در جمع مرزداران که ترکیبی از بسیجیان و سپاهیان سرباز. کادر و افسران شجاع است شاهد برپایی مراسم معنوی دعا ونیایش خالصانه ای بودیم که روحیه بخش مرزداران بود و این روحیه معنوی که در فرزندان خود در مرزها دیدیم برای ما روحیه بخش و افتخار آفرین بود که باید قدردان آن باشیم.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش شرایطی مهیا می شد تا جمعی از مردم و خانواده ها و جوانان می توانستند از مرزها دیدن کرده و از نزدیک در جریان ایثارگری و شجاعت فرزندان خود قرار گیرند و متوجه شوند که شجاع ترین انسان های کشور در مناطقی خدمت می کنند که گاهی برای تعویض شیفت نگهبانی خود باید ۸ ساعت در برف و بوران در کوهها پیاده روی کنند تا به محل خدمت خود برسند و گاهی تا ماهها نمی توانند از مقر خدمت خارج شوند و این سختی کار تنها با ایمان به خدا ممکن شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.