stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 171393
  • 07 مهر 1399 - 23:14
3
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان خبر داد:

اجرای ۶۴ پروژه عمرانی و زیرساختی در کردستان

اجرای ۶۴ پروژه عمرانی و زیرساختی در کردستان
قلم/ کردستان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از عقد قرارداد 53 پروژه عمرانی در بخش های مختلف مرتبط با اداره کل با شرکت های واجد شرایط از محل اعتبارات عمرانی سال ۹۸ و صدور ۱۱ مجوز  برای پروژه های بخش خصوصی در همین سال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی در این خصوص گفت: از این تعداد ۲۹ پروژه از محل تخصیص اعتبارات ملی وزارت میراث فرهنگی بوده و تعداد ۲۴ پروژه از محل اعتبارات استانی با شرکت های واجد شرایط با مجموع هشتاد و هفت میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال عقد قرارداد شده است.

وی در این زمینه افزود: همچنین برای تعداد ۱۱ پروژه بخش خصوصی شامل ۷ مجتمع گردشگری، ۳ واحد پذیرایی و یک هتل آپارتمان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال مجوز ساخت در سطح استان صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان ضمن تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری، مرمت و احیاء آثار تاریخی و ترویج صنایع دستی در استان، اظهار کرد: از کل مبلغ هشتاد و هفت میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال مربوط به ۵۳ پروژه عمرانی، ۱۳ میلیارد و ششصد و چهار میلیون ریال مربوط به بخش گردشگری، ۶ میلیارد و ششصد میلیون ریال مربوط به حوزه صنایع دستی، ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال در بخش پیمانی میراث فرهنگی و ۳۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال مربوط به پروژه های امانی و سایر طرح های معاونت میراث فرهنگی استان بوده است.

وی در پایان افزود: به محض ابلاغ و تخصیص اعتبارات عمرانی سال نود و نه این اداره کل اقدام به عملیاتی کردن پروژه های عمرانی، مرمتی، حفاظتی، زیرساختی، تبلیغی و آموزشی در سطح استان خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.