stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 170181
  • 03 مهر 1399 - 18:02
0
معاون رئیس جمهور:

حدود ۱۷ طرح ناتمام در کرمانشاه پایان خواهد یافت/ ۵۲ پروژه و طرح تولیدی در کرمانشاه کلید خواهد خورد

حدود ۱۷ طرح ناتمام در کرمانشاه پایان خواهد یافت/ ۵۲ پروژه و طرح تولیدی در کرمانشاه کلید خواهد خورد
کرمانشاه/قلم: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه اکنون 17 طرح و پروژه ناتمام در کرمانشاه وجود دارد که تا پایان سال 99 باید به اتمام برسد، از کلید خوردن 52 پروژه تولیدی تحت عنوان جهش تولید در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور مسؤلین استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، کرمانشاه را نماد بزرگی و انسانیت دانست و اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع مردم کرمانشاه هستم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: به سه دلیل از جمله بررسی اقدامات صورت گرفته در استان، بحث جهش تولید و افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی که توانستیم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم امروز به کرمانشاه سفر کردم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: در سفر دولت به استان کرمانشاه ۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و صد و هشت هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تاکنون هزار و نهصد و سه میلیارد تومان آن یعنی معادل ۱۷۲ درصد پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: هدف اصلی ما اکنون اتمام تعداد ۱۷ طرح و پروژه ناتمام است که با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان باید تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد.

این مسؤل با بیان اینکه در قالب تفاهم نامه جهش تولید برای ۵۲ پروژه و طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی، ۱۴۵۱ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی برای ایجاد ۸۱۱۱ فرصت شغلی در نظر گرفته شده است گفت: به همکارانم تأکید کرده ام که باید مطالبات شرکت نصر هرچه سریعتر پرداخت شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه از امضاء تفاهم نامه ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان با صدا و سیما برای توسعه شبکه دیجیتالی و تکمیل پوشش سیگنال رسانی خبر داد و افزود: تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه کار بسیار خوبی بود که برای مردم کرمانشاه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه امضاء شد که توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) با اولویت بین مددجویان توزیع می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.