stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 170081
  • 03 مهر 1399 - 13:53
0
رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اصفهان خبر داد؛

تجهیز ۵۵۰ خانه ورزش روستایی اصفهان در سال جاری

تجهیز  ۵۵۰ خانه ورزش روستایی اصفهان در سال جاری
قلم/اصفهان_رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اصفهان گفت: در سال جاری ۵۵۰ خانه ورزش روستایی این استان توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان تجهیز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مهدی اسدی گفت: امروز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۵۰ خانه ورزش روستایی استان با وسایل نظیر تخته تاتامی، میز تنیس روی میز، دارت، میز شطرنج، فوتبال رومیز، توپ و تور والیبال و توپ و دروازه گل کوچک تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه در سند راهبردی ۱۰ ساله این هیات تا سال ۱۴۰۰ تجهیز ۴۵۰ خانه روستایی در دستور کار قرار دارد، افزود: تا پایان سال گذشته حدود ۴۰۰ خانه ورزش روستایی افتتاح و تجهیز شد.

اسدی با بیان اینکه مبحث سخت افزاری خانه های ورزش روستایی بر عهده دهیاران است، گفت: در این راستا مکان های همانند حمام های قدیم،ساختمان ها و مدارس بدون استفاده را ترمیم می کنند و با مساحت ۷۵ تا ۱۳۵ متر مربع را برای خانه های ورزش روستایی آماده می کنند.

به گفته وی نزدیک به ۲۰ رشته ورزشی را خانه های ورزش روستای پوشش می دهد و هیچ هزینه جانبی برای دولت ندارد.

وی با بیان اینکه امسال میانگین ساخت هر خانه روستایی ورزشی ۱۸ میلیون تومان از طرف هیات ورزش روستایی هزینه شدف اظهارداشت: در مجموع برای ساخت هر خانه ورزش روستایی نزدیک به ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: برای ساخت خانه های روستایی در سال جاری حدود چهار میلیارد تومان با همکاری وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان، کارخانه های صنعتی و سایر بخش ها هزینه شده است.

اسدی با اشاره به این که اصفهان در ساخت و تجهیز خانه های ورزش روستایی در کشور پیشتاز است، افزود: استان دوم بیش از ۲۰۰ روستا با ما فاصله دارد و در کشور از اصفهان الگو بردای شده در سراسر کشور گسترش یافت.

وی با قدردانی از همکاری و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: تجیهز این خانه ها کار جهادی است که امروز این خانه در ۵۰ روستای استان تجهیز شدند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.