stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 169965
  • 03 مهر 1399 - 0:41
1

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی»

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی»
در طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» هر کارمند می‌تواند یک یتیم را به عنوان فرزند معنوی انتخاب کند و سرپرستی معنوی را به عهده بگیرد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل کمیته امداد فارس در جلسه طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» که با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: طرح هر کارمند، یک حامی از سال گذشته آغاز شده است.

بذرافشان افزود: در این طرح ۱۰ هزار تومان به صورت ماهانه حداقل مبلغی‌است که کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای حمایت از ایتام پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه استان فارس در چهار سال اخیر رتبه اول کشور را در جذب حامیان طرح اکرام داشته است، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۰ هزار حامی فعال در استان فارس هستند، میانگین دریافتی ایتام بیش از ۷۵۰ هزار تومان و میانگین دریافتی محسنین (سرپرست از کار افتاده) بیش از ۲۴۰ هزار تومان است که این آمار از میانگین دریافتی کشوری بالاتر است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه خیران و حامیان می‌توانند به صورت مستقیم کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز کنند، افزود: این موضوع می‌تواند در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی باشد.

بذرافشان اظهارداشت: پیش بینی ما این است که در سال جاری حداقل پنجاه درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان فارس در این طرح معنوی شرکت کنند.

وی ادامه داد: در صورت استقبال از این طرح و اجرایی شدن کامل آن، تا پایان سال دیگر یتیمی بدون حامی و محسنین بدون حامی نخواهیم داشت.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار کارمند در استان فارس حامی ایتام شدند، گفت: هم اکنون بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ ایتام و بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام استان فارس هستند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.