stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 169850
  • 02 مهر 1399 - 16:59
1
پای بازوند برای دومین بار به مجلس باز شد!

در استانداری کرمانشاه چه خبر است؟/ دو مجلس و یک طرح تحقیق و تفحص/از آمارهای دروغین بیکاری! تا عدم توازن در توزیع اعتبارات و بودجه استان!

در استانداری کرمانشاه چه خبر است؟/ دو مجلس و یک طرح تحقیق و تفحص/از آمارهای دروغین بیکاری! تا عدم توازن در توزیع اعتبارات و بودجه استان!
طرح درخواست تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه آن هم توسط دو نماینده در دو دوره دهم و یازدهم افکار عمومی را متوجه این موضوع می کند که در استانداری کرمانشاه چه خبر است که دو نماینده بدنبال بررسی عملکرد نهاد تصمیم گیرنده و تصمیم ساز استان هستند.
قلم | qalamna.ir :

حسام الدین شیخی – روزنامه نگار: درخواست تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در حالی از سوی حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر مطرح می شود که سال گذشته در مجلس دهم همین طرح را سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه دنبال کرده بود، جاسمی درباره یکی از سوالاتی که از عملکرد استانداری داشته اینگونه می گوید که یکی از سوالات درباره بیکاری بوده بطوری که آمار‌های دروغ در خصوص بیکاری مطرح می‌شود. جاسمی نماینده مجلس دهم می گوید من به اندازه یک کارتن فقط مدرک و اسناد درباره‌ این دروغ‌ها و آمارسازی‌ها دارم که در وقت مقتضی آنها را منتشر خواهم کرد.” اما جاسمی با اینکه از پاسخ سوالات قانع نشده بود هیچگاه این اسناد را منتشر نکرد و حتی سرانجام درخواست او نیز مبهم باقی ماند.

حالا حسینی‌کیا نماینده مجلس یازدهم تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه را مطرح می کند که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز گذشته در کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور می یابد و به سوالات مطرح شده پاسخ می دهد.

از سؤالاتی درباره تبعیض در توزیع اعتبارات و بودجه‌ها در استان کرمانشاه تا درخواست رعایت توازن لازم در توزیع اعتبارات و بودجه استان که از جمله آنها طرح های اقتصادی و عمرانی است که در آن توجه لازم به سنقر صورت نگرفته است.

و اما حسینی‌کیا از این پاسخ‌ها قانع نشد و مقرر شد تا بعد از مدت ۱۰ روزه بررسی میدانی تکلیف ارجاع این سؤال به صحن علنی مجلس مشخص شود و در آن صورت وزیر کشور در صحن علنی مجلس پاسخگو خواهد بود.

با فراز و نشیبی که در دوره استانداری هوشنگ بازوند در کرمانشاه وجود دارد؛ از بحران های مختلفی چون زلزله و سیل تا کرونا، طرح درخواست تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه آن هم توسط دو نماینده در دو دوره دهم و یازدهم افکار عمومی را متوجه این موضوع می کند که در استانداری کرمانشاه چه خبر است که دو نماینده بدنبال بررسی عملکرد نهاد تصمیم گیرنده و تصمیم ساز استان هستند.

اینکه مسئولین ارشد استان دراین باره چه پاسخی خواهند داشت باید صبر کرد تا دید بالاخره با کدامیک از رسانه ها به گفت و گو خواهند پرداخت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.