stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 169515
  • 01 مهر 1399 - 17:39
1
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

روحیه انقلابی رزمندگان باعث پیروزی در دوران دفاع مقدس شد

روحیه انقلابی رزمندگان باعث پیروزی در دوران دفاع مقدس شد
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان گفت: روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و اتحاد و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث پیروزی ملت ما در نبرد نابرابر 8 ساله مقابل رژیم بعثی بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه رزمندگان به عشق حضرت امام (ره) و برای حراست و پاسداری از آب و خاک میهن جنگ نابرابری را با دشمن آغاز کردند، اظهار داشت: همه آنها با جان و دل به نبرد با دشمنان پرداخته و مردانه تا لحظه آخر مقابل دشمن ایستادگی کردند که حاصل آن پیروزی عزتمندانه ای بود که حاصل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس با ارزش ترین دوران پس از انقلاب بوده است، گفت: در آن دوران حماسه و شکوه افتخاراتی آفریده شد که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

سردار جاویدان یادآوری کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و همدلی خوب نیروهای مسلح پیروزی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم رقم زد.

وی ادامه داد: حضور میدانی رهبر فرزانه انقلاب در جبهه ها و انتقال فرمایشات و دلگرمی های امام (ره) به رزمندگان نیز عامل مهم دیگری بود که پیروزی بزرگ ایران در جنگ ۸ ساله با رژیم بعثی را رقم زد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه پیروزی در دوران دفاع مقدس را میراثی گرانبها دانست و تصریح کرد: این میراث و دستاورد عظیم را باید سینه به سینه به نسل های بعدی و آیندگان منتقل کنیم تا آنها نیز بدانند که انقلاب اسلامی چگونه و در چه شرایطی حفظ شده و به دستشان رسیده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.