stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 169094
  • 31 شهریور 1399 - 14:22
1
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان:

نخبه پروری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ دفاع مقدس انقلاب را شعله ورتر کرد

نخبه پروری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ دفاع مقدس انقلاب را شعله ورتر کرد
قلم/اصفهان_ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گلپایگان گفت: نخبه پروری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نخبگان در عرصه جنگ و دفاع مقدس خود را نشان دادند مانند شهید چمران که یک نخبه علمی و هنری بود.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سید عباس میرکریمی، امروز (دوشنبه-۳۱ شهریور) در نشست خبری، اظهار کرد: پرطرفدارترین آثار هنری بعد از انقلاب از جمله کتاب، خاطرات و فیلم و سریال‌هایی که نوشته و ساخته شده است، مربوط به دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گلپایگان گفت: نخبه پروری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نخبگان در عرصه جنگ و دفاع مقدس خود را نشان دادند مانند شهید چمران که یک نخبه علمی و هنری بود.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: اتکا به خود، پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی  با دست خالی و بدون هیچ سابقه‌ای توسط جوانان و … برخی از دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است. در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ایران با ایستادگی، نردبانی به سمت قله آرزوها ایجاد کرد که سبب پیشرفت، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور شد.

کریمی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گلپایگان، افزود: یادواره‌های شهدای ورزشکار، مراسم صبحگاه و نواختن زنگ مقاومت در یکی از مدارس سطح شهرستان، کاروان ایثار و رژه خودرویی، برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج زمان جنگ از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، همایش «ضیافتی با شهدا» ویژه همسران و فرزندان شهدا، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا با حضور مسئولان و آحاد مردم، شب خاطره گویی پیشکسوتان ایثار و شهادت، صبحگاه نظامی مشترک، تجلیل از مدافعان سلامت و آتش‌نشانان و اجتماع رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

کریمی یادآور شد: میز خدمت را در چند روستا و محله در راستای پاسخگویی به مشکلات مردمی برپا می‌کنیم و این برنامه در سال ادامه خواهد داشت. 

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس طرح اطعام حسینی توسط بسیج دانشجویی اجرا می شود. همچنین تاکنون در دو مرحله کمک مؤمنانه انجام شده که در مرحله اول با کمک ائمه جمعه، جماعات خیران و… بعد از ایام نوروز ۲۷۰۰ بسته توزیع کردیم و در مرحله دوم نیز تاکنون حدود ۴ هزار بسته غذایی با ارزش ریالی یک میلیارد ریال بین افرادی که از کرونا آسیب دیده‌اند توزیع شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.